מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תשע״ח 25.06.2018

אור חדש: הקלטה נדירה מהתוועדות י"ב תמוז תשכ"ד • להאזנה

בקשר עם חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז מפרסמת חברת המדיה החב"דית jem סלילי הקלטה חדשים מהתוועדות י"ב תמוז תשכ"ד של הרבי, שהוקלטו בשעתו על ידי הרב שלום ישראל חדקוב • בסלילי האודיו ניתן לשמוע גם כמה קטעים מהשיחות והניגונים שנחשפים בפעם הראשונה • להאזנה, הסיפור המלא
אור חדש: הקלטה נדירה מהתוועדות י

בקשר עם חג הגאולה י"ב י"ג תמוז מתפרסמת חברת המדיה החב"דית jem סלילי הקלטה חדשים מהתוועדות י"ב תמוז תשכ"ד של הרבי, שהוקלטו בשעתו על ידי הרב שלום ישראל חדקוב, בנו של מזכיר הרבי הרב חיים מרדכי אייזיק חודקוב.

"מדובר בהקלטות ברורות יותר ואכותיות יותר מזו שהייתה ידועה עד היום מאותה התוועדות", אומרים מנהלי הארכיון. "כמו כן נוספו בהן קטעי הניגונים שבין השיחות אשר לא היו ידועים עד כה כלל ומתפרסמים הם כעת בפרסום ראשון ממש".

ארכיון זה הינו חלק מתוך עשרה (!) ארכיונים נוספים של הקלטות אודיו פרטיות מחסידים ואנ"ש אשר לא פורסמו עד כה וכעת נמסרו הם למען הפרויקט החדש של חברת Jem, אפליקציית ואתר 'אשרינו', הכוללים בתוכם את כל הקלטות השיחות קודש, באופן נעים ונוח לשימוש ובאיכות מיוחדת מאוד, כפי שהתפרסם בשבועות האחרונים, אתר Ashreinu.app.

חברת 'אשרינו' אף שמחה להודיע לקהל החסידים אשר החל מעתה והלאה יוציאו מדי פרקי זמן קצרים ומעת לעת שיחות קודש בפרסום ראשון ושחזור שיחות קיימות באיכות גבוהה במיוחד, כחלק מבזבוז האוצרות.

להאזנה לשיחה לחצו כאן


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.