מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ח 21.06.2018

הפנינג ענק לילדים בשיתוף בית חב"ד באר יעקב ו'אסף הרופא'

אירוע הפנינג עוצמתי למשפחות ילדי "מעגל חברים", אסיף" ו"קטקטים" נערך באולמי "אבניו" שבקרית שדה התעופה, בהפקה מיוחדת ומשולבת של בית חב"ד באר יעקב בראשות השליח הרב שמואל בקרמן, ובית חב"ד אסף הרופא בראשות השליח הרב מנדי בקרמן ● לכתבה המלאה
הפנינג ענק לילדים בשיתוף בית חב
"הרגשתי אימא משוחררת, התפנקתי במדורי הפינוק. נהניתי מכל רגע, היה אירוע עצמתי, חשבתם על כל פרט". כך הרגישו כולם. אבות. אימהות, אחים אחיות , מתנדבים ומתנדבות , מפעילים ואנשי מקצוע. הייתה זו הפקת ענק של צוות בית חב"ד באר יעקב ובית חב"ד "אסף הרופא". בחסות משפחת לוי אולמי "אבניו" בקרית שדה תעופה.

האירוע העצמתי למשפחות ילדי "מעגל חברים" "אסיף" ו"קטקטים" ילדי c.p. עם פגיעות מוחיות הלומדים במתחם המרכז הרפואי, החל בארוחת בוקר עם חיוכים ושמחה, משם נכנסו להפנינג עם מגוון ענק של אטרקציות מכל כיוון אפשרי . להורים נבנו עשרים מדורי פינוק של עיסויים ממגוון שיטות, טיפוח ויופי וגרפולוגיה.

נשות כפר חב"ד הכינו בר ענק של עוגות ועוגיות.

בסיום האטרקציות התכנסו כל המשתתפים לטקס ברכות של הרב שמואל בקרמן רב בית חב"ד באר יעקב והרב מנדי בקרמן רב בית חב"ד במרכז הרפואי" אסף הרופא". מנהלת המרכז הרפואי "אסף הרופא" הגב' ד"ר אסנת לב ציון שמוקירה את פעילות בית חב"ד במרכז הרפואי במעגל השנה, סגן מנהל מר יניב פוגל ורב המרכז הרפואי הראל פדידה.

בתום הטקס החל מסע שחרור של צחוק בריא וסוחף בהופעה של "במבינו הקוסם". כהכנה לארוחת צהריים ומתנות אישיות ומשפחתיות, שברור שכבר סופרים את הימים לשנה הבאה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.