מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ח 10.05.2018

גלריית ענק: ל"ג בעומר בקפריסין

הדלקת מדורות, התוועדויות אל תוך הלילה, הפעלות לילדים, תהלוכות ומוצגי ענק. שלוחי חב"ד בקפריסין בראשות השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין, מסכמים פעילות ל"ג בעומר עניפה לכבודו של רשב"י • ל"ג בעומר בקפריסין
גלריית ענק: ל
עם צאת הכוכבים בליל ל"ג בעומר, התאספו אנשי הקהילה להדלקת מדורה ושיעור בענייני היום הגדול, מה שהמשיך להתוועדות חסידית אל השעות הקטנות של הלילה.

בצהרי יום ל"ג בעומר התאספו כ-150 ממשפחות הקהילה היהודית בקפריסין לפעילות חגיגית לכל המשפחה, עליה עמלו השלוחים בעיר לרנקה, הרב שניאור לויטין ורעייתו. את פני הילדים קיבלו טרמפולינות ודוכנים עם 'שערות סבתא', בלונים, בועות ופופקורן, מהם נהנו תוך צפיה במוצג רכבת ענק של עשרת המבצעים, כך זכו הילדים ללמוד מושגי בסיס ביהדות בצורה מונגשת, מרשימה ומושקעת. לכנס המרכזי, התאספו הילדים לתהלוכה בה הכריזו יחד את 12 הפסוקים ושרו את שירי ל"ג בעומר המוכרים.

לפני הדלקת המדורה נשאו יחד בקשה לביאת משיח צדקנו תיכף ומיד ממש, והתפללו לבריאות כל חולי עם ישראל, לאחר מכן שלחו הילדים בלונים עם הבקשה לשמים, כשהתרגשות על פניהם. בסיום התכנית, נהנו הילדים ממופע קסמים מרהיב, כאשר המבוגרים נהנים מארוחה חגיגית לצלילי נעימות יום החג לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

בלימסול הכינו הרב יאיר בייץ' ורעייתו תכנית מרתקת לכל המשפחה, עם משחק חץ וקשת, מתנפחים, "על האש" ועוד, אשר זכתה להענות רבה ולהשתתפותם של עשרות יהודים.

בפאפוס הרב יצחק אייזנבאך ורעייתו ערכו את חגיגת ל"ג בעומר הראשונה בעיר, בהשתתפות עשרות יהודים שזכו לתכנית חוויתית ומגוונת לילדים, וכן מופע להטוטי אש.

באיה נאפה שם פתחו הרב זושא ניימרק ורעייתו את עונת הקיץ עבור המטיילים הרבים, הדליקו מדורה לכבודו של רשב"י בהשתתפות צעירים רבים, אשר זכו לשיעור מעמיק על תורתו של רשב"י ועל גודל היום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.