מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשע״ח 08.05.2018

בסימן מתחברים: אלפים חגגו ל"ג בעומר עם חב"ד נתניה

כמיטב המסורת ציינו אלפים מתושבי נתניה את ל"ג בעומר בהפנינג למשפחות בכלל ולילדים בפרט, נהנו ממופעים והפגינו אחדות • גם השנה, כאמור, ציינו שליחי חב"ד בנתניה, בראשות רב קהילת חב"ד בנתניה וראש המוסדות, הרב מנחם וולפא, את ל"ג בעומר תחת הכותרת: "יחד כל ילדי ישראל- כולם מתחברים" • לסיפור המלא
בסימן מתחברים: אלפים חגגו ל
כמיטב המסורת ציינו אלפים מתושבי נתניה את ל"ג בעומר בהפנינג למשפחות בכלל ולילדים בפרט, נהנו ממופעים והפגינו אחדות.

ל"ג בעומר הוא מסוג החגים שפחות עמוסים באירועים, כך שבדרך כלל הילדים מעבירים את הזמן בחופשה בעיקר מול המסכים. בשנים האחרונות, בעקבות פעילות חב"ד נתניה לקירוב לבבות ומציאת המכנה המשותף הרחב, חל מהפך בעניין. ואכן, בל"ג בעומר, כמיטב המסורת בעיר, התקיים הפנינג המשפחות - במסגרתו הופגנה אחדות העם והזיקה הבסיסית של כל ילד יהודי לעם ישראל ולתורת ישראל.

גם השנה, כאמור, ציינו שליחי חב"ד בנתניה, בראשות רב קהילת חב"ד בנתניה וראש המוסדות, הרב מנחם וולפא, את ל"ג בעומר תחת הכותרת: "יחד כל ילדי ישראל- כולם מתחברים" בפארק שלולית החורף ביום חמישי שעבר.

החל מהשעה 17:30 התקיימה תהלוכת הילדים המסורתית, כאשר בהמשך, בבימת הענק, הועלה בהופעת בכורה המחזמר "הפסוקים שלי" עם הרב נח סוליש ורפאל יצחקוב, ובהפקת אפי שושני וגלית שרוני. בהמשך התקיימו הופעותיהם של טל מוסרי ויובל המבולבל. גם השנה התקיים האירוע בסיוע עיריית נתניה באמצעות היכל התרבות העירוני והיחידה לתרבות תורנית בעמותה לחינוך בלתי פורמאלי. את קהל האלפים כיבדה במילות ברכה, ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר.

"ביום ל"ג בעומר אנו מבקשים לציין את המכנה הרחב המשותף לכולנו", אומרים בבית-חב"ד. "בשעה שאלפי ילדים חוגגים יחד, זה לצד זה; אשכנזים ומזרחיים, דתיים ושאינם שומרים מצוות, עולים ותיקים, אין דרך טובה יותר להפגין את עובדת היותנו משפחה אחת, משפחה שנקראת עם-ישראל וכדברי רבי עקיבא: 'ואהבת לרעך כמוך'".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.