מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשע״ח 01.05.2018

המיזם הענק של "מאור קידס" (פ)

בשבוע הבא מיד לאחר ל"ג בעומר ייחשף המיזם הענק של ארגון "מאור קידס" המפיק את הסדרה הפופולארית "רבי לילדים", שבמהלך שלש השנים האחרונות עשה מהפכה חסרת תקדים אצל אלפי משפחות אנ"ש בארץ ובעולם בהחדרת מסרים חינוכיים וחסידיים לילדים ולמשפחה כולה בסדרת סרטי אנימציה חידונים נושאי פרסים המשוגרים מידי שבוע לאלפי משפחות • לכתבה המלאה
המיזם הענק של
לצפייה בוידאו - מאור קידס

בשבוע הבא מיד לאחר ל"ג בעומר ייחשף המיזם הענק של ארגון "מאור קידס" המפיק את הסדרה הפופולרית "רבי לילדים", שבמהלך שלש השנים האחרונות עשה מהפכה חסרת תקדים אצל אלפי משפחות אנ"ש בארץ ובעולם בהחדרת מסרים חינוכיים וחסידיים לילדים ולמשפחה כולה בסדרת סרטי אנימציה חידונים נושאי פרסים המשוגרים מידי שבוע לאלפי משפחות.

בשנה האחרונה בעקבות ההצלחה בשפה האנגלית הסדרה הפופולארית "רבי לילדים" עשתה את דרכה לישראל בשפה העברית, וכבר כעת מנויים על הסדרה בארץ הקודש למעלה מחמשת אלפים משפחות!

ב"מאור קידס" מתכננים לחשוף את המיזם המיוחד בו יהיו שותפים כלל חסידי חב"ד בכל רחבי תבל וכמובן בארץ הקודש, כאשר סיומו של המיזם הגדול יסתיים ממש בימים הסמוכים לקראת חג השבועות הבעל"ט, בחג שמבטא יותר מכל את ההשקעה בחינוך הילדים שהם הערובה להמשך הקיום היהודי כפי שמאריך הרבי באין ספור שיחות ומכתבים בבחינת "בנינו ערבים בעדנו".

הרב חנוך חסקינד העומד בראש ארגון "מאור קידס" מספר על היוזמה של "רבי לילדים" שנהפך לדבר הכי פופולארי בקרב הילדים וההורים. "כשהתחלנו בפרויקט", מספר הרב חסקינד "זה היה נראה משהו חלומי לא מציאותי. אבל החלטנו שחייבים להנגיש את המסרים החינוכיים של הרבי לילדים ודרכם לכל המשפחה בעקבות הצימאון והחסר שהיה מורגש בנושא הזה. בסייעתא דשמיא הרמנו את הכפפה בניגוד לכל הסיכויים. ההצלחה שאנו עדים לה בשנים האחרונות ובפרט בשנה האחרונה בישראל, מוכיח את ההצלחה החינוכית שהבאנו לאלפי בתים של אנ"ש. הגענו למצב שילדים מחכים היום לראות את הרבי, חיים את הרבי, מכניסים בבית אוירה חסידית וחיים ענייני משיח וגאולה, ובעיקר הפרוייקט 'רבי לילדים' שלנו יוצר חוויה בלתי רגילה, וכמובן נושא חידונים, פרסים ומבצע יום הולדת.

אפשר לספר בגאווה, אומרים אנשי הצוות ב"מאור קידס", שהורים רבים נהנים מהסדרה לא פחות מהילדים. מבול התגובות שאנו מקבלים מידי שבוע מההורים, מוכיח עד כמה נגענו בנקודה הנכונה. "הפכתם את הבית שלנו לבית חסידי, סוף סוף יש לילדים בשעות הפנאי מה לעשות", זה סוג התגובות שאנו מקבלים בכל שבוע מהמנויים שלנו.

"במשפחות רבות בארוחת הערב הנושא הוא סביב הסרטים שאנו מפיקים. הקטעים שאנחנו מפיקים על הרבי מגיעים בסדרת סרטי אנימציה סיפור שיחה או ניגון מהרבי. מידי שבוע אנו מפיקים שתי סרטונים ברמה גבוהה מאד עם צוות גדול של מפיקים ועורכים. מאחורי כל פרט ופרט עומדת חשיבה ואסטרטגיה חינוכית מתוך מטרה לנצל את מיטב הטכנולוגיה לענייני קדושה ובפרט לחינוך הילדים.

הרב חנוך חסקינד מוסיף שבמשפחות רבות בהם ההורים חוזרים מותשים לאחר יום עבודה עמוס, הוידאו שמגיע גורם להורים לפתוח נושא עם הילדים ובכך לחזק את הקשר עם הילדים ולהעביר את המסרים שאנו מעבירים. כמו"כ הגענו למצב שהשלוחים החלו לשתף את המקורבים בסרטי הוידאו שלנו שמהווים אוירה חינוכית חסידית גם למשפחות מקורבים.

כאמור, בשבוע הבא ייחשף המיזם הענק של ארגון "מאור קידס" שיאחד את כלל חסידי חב"ד בארץ ובעולם במסר חינוכי ובהשקעה החינוכית לקראת חג השבועות.

להצטרפות ל"רבי לילדים" ללא תשלום:
1. שמור את המספר: 97258-770-4142+ באנשי הקשר.
2. שלח בקשה להצטרפות.

מהפלאפון ניתן להשתמש בקישור הבא:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.