מערכת COL | יום ב' אייר ה׳תשע״ח 17.04.2018

בתי חב"ד יקדישו פעילות מיוחדת לזכרם של החללים הי"ד

במהלך יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות הטרור, יקיימו שלוחי הרבי ברחבי הארץ פעילות מיוחדת עם בני המשפחות • בימים האחרונים שיגר השליח הרב מנחם קוטנר, מנהל האגף לנפגעי הטרור בצעירי חב"ד, פנייה מיוחדת לשלוחים, בכדי להיערך לפעילות "שתוקדש לעילוי נשמתם של החללים הי"ד שנפלו על קידוש ה' בהגנת עם ישראל וארץ ישראל" • לסיפור המלא
בתי חב
במהלך יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות הטרור, יקיימו שלוחי הרבי ברחבי הארץ פעילות מיוחדת עם בני המשפחות. לפני מספר ימים, האגף לנפגעי הטרור בצעירי אגודת חב"ד שיגר פנייה מיוחדת לשלוחי הרבי בארץ הקודש לקראת יום הזיכרון.

"ביום זה אלפי משפחות שכולות פוקדות את קברי יקיריהם בבתי העלמין ברחבי הארץ ומקיימים בהם טקסי זיכרון", נכתב בפנייה, "מוצע בזאת להיערך לפעילות מיוחדת של בתי חב"ד שתוקדש לעילוי נשמתם של החללים הי"ד שנפלו על קידוש ה' בהגנת עם ישראל וארץ ישראל".

האגף, אותו מנהל מזה שנים השליח הרב מנחם קוטנר, המליץ לשלוחים על שורת פעילויות עם בני המשפחות: להקים דוכני הנחת תפילין בסמיכות לבתי העלמין, להגיש סיוע וליווי פרטני באמירת קדיש פרקי תהילים ומשניות, וכן להשתתף בחלק הרוחני של טקסי הזיכרון באמירת תפילת "א-ל מלא רחמים" קדיש פרקי תהילים ודברי עידוד וחיזוק.

הרב קוטנר, הפועל עם משפחות נפגעי טרור במעגל השנה, ישתתף בעצמו במהלך היממה הקרובה במספר מוקדי זיכרון מיוחדים, בחלקם יישא דברים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.