מערכת COL | יום י"ט ניסן ה׳תשע״ח 04.04.2018

ילדי כפר חב"ד התכנסו לראלי פסח מיוחד • גלריה

מאות מילדי כפר חב"ד התכנסו היום (רביעי) ובאו לראלי פסח מיוחד באולם המפואר ״בית זלאטה״ בכפר חב"ד ב׳ וזאת על פי הוראת הרבי לכנס את הילדים ל״תורה תפילה וצדקה" בחול המועד • נשא דברים מד״א כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי על חשיבות ההקפדה במנהגי החג לילדים • הילדים נהנו מהצגה מושקעת ומוזיקלית בכיכובו של האמן מיכאל ויגל • ראלי פסח לילדי הכפר
ילדי כפר חב
צילומים: ניתאי אבל, COL


מאות מילדי כפר חבד התכנסו כמידי שנה ובאו לראלי מיוחד באולם המפואר ״בית זלאטה ״ בכפר חבד ב׳ וזאת על פי הוראת הרבי לכנס את הילדים ל״תורה תפילה וצדקה ב״חול המועד״

תחילה פתח את הכנס המנחה הרב קרסיק שהזמין את המשפיע הרב מ״מ אלפרוביץ לומר עם הילדים את פרקו של הרבי לאחר מכן סיפר המשפיע על מסירות הנפש על אכילת מצה.

נשא דברים מד״א כפר חבד הרב מאיר אשכנזי על חשיבות ההקפדה במנהגי החג לילדים וסיפר על אביו של הרבי רלי״צ שניאורסאהן ע״ה שהקפיד על הלכות מצה ברוסיה.

הילדים צפו במראות קודש בעריכה מיוחדת מהרבי שבו הוא מחזק את הילדים בראלי מיוחד בפסח ובוידאו אנימציה מרתק על משמעות הפסוק ״ואהבת לרעך כמוך״.

לאחר מכן נפתחה ההצגה המרתקת ועוצרת נשימה בפירוטכניקה ורמה ביצועית גבוהה ביותר של הרה״ח מיכאל וייגל ששמה ״הנסיך המפונק״ ותוכנה הוא התמודדות ושליטה עם דחפים ויצרים בילדות ומשמעות הערכה ותודה להורים ובורא עולם על כל רגע ורגע.

לאחר מכן נערכה הגרלת פרסים יקרי ערך ושוברי קניה.

תודות לחבר ועד כפ"ח ר' שניאור מיכאלשוילי שעמל ללא לאות על ארגון המופע וכנס הראלי ועל שאר הפעילות בשיתוף ועד כפר חב"ד, מנהלת מחלקת תרבות גב' רונית עמאר במועצה ובראשות ראש המועצה 'שדות דן' מר דוד יפרח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.