מערכת COL | יום ט"ז ניסן ה׳תשע״ח 01.04.2018

10 מוקדים ו-5,000 איש: אירועי ליל הסדר של חב"ד תאילנד

חודשי הכנה רבים הסתיימו להם באירועי ליל הסדר שהתקיים ביום שישי האחרון בבתי חב"ד תאילנד, ונהפך לליל הסדר המפורסם בעולם • השנה הם התקיימו ב-10 מוקדים ברחבי תאילנד ובו השתתפו 5,150 איש • לכתבה המלאה
10 מוקדים ו-5,000 איש: אירועי ליל הסדר של חב
חודשי הכנה רבים הסתיימו להם באירועי ליל הסדר שהתקיים ביום שישי האחרון בבתי חב"ד תאילנד, ונהפך לליל הסדר המפורסם בעולם, המושך אליו מדי שנה יהודים מכל רחבי העולם, ואף רבים מהמטיילים מתכננים את מסלול הטיול שלהם, כך שיוכלו להשתתף באירוע המיוחד הנערך פעם השנה.

ליל הסדר של חב"ד תאילנד הוא כבר מסורת רבת שנים, ונהפך לנקודת מפגש של ישראלים רבים.

גם השנה נרשם גידול במספר המשתתפים באירועי ליל הסדר של חב"ד תאילנד, אשר התקיימו השנה ב10 מוקדים ברחבי תאילנד ובו השתתפו 5,150 איש. מדובר על גידול של כ-20% משנה שעברה, כאשר מרבית המשתתפים נרשמו באמצעות מערכת ההרשמה באתר.

האירועים נערכו תחת אבטחה וסידורי ביטחון ותיאום עם כוחות הביטחון המקומיים.

בחב"ד תאילנד מציינים כי מדובר בהפקה לוגיסטית חוברת עולם, שהחלה לפני כחצי שנה, עם הזמנת חומרי הגלם מכל רחבי העולם, לדוגמא הבשר המגיע מארגנטינה, לשם הגיעו נציגי חב"ד תאילנד לפני מספר חודשים בטיסה שאורכה 22 שעות לכל צד.

פריטים נוספים יובאו לתאילנד מיבשות נוספות בעולם בתכנון קפדני, והמנות שהוגשו בליל הסדר הוכנו על ידי השפים של רשת המסעדות חב"ד תאילנד הפועלות לאורך כל השנה בבתי חב"ד תאילנד.

את הסדר ערכו בהצלחה רבה ב"ה שליחי הרבי בתאילנד, המנהלים במשך כל השנה את בתי חב"ד בערים: בבנגקוק, צ'יאנג מאי, פוקט וקוסמוי, אליהם הצטרפו שלוחים נוספים הבקיאים בעריכת סדר רב משתתפים, המצריך בקיאות על מנת לנהל את הסדר מול קהל גדול, הוכנו שלטי ענק עליהם הסברים היכן אוחזים בהגדה.

האטרקציה המרכזית היתה באוהל ענק שהוקם על שפת האגם באי קוסמוי, שם התקיים ליל סדר בו השתתפו מעל 2,000 איש ונוהל בצורה מופתית על ידי השליח המקומי.

הרב יוסף חיים קנטור השליח הראשי לתאילנד, שפתח את בית חב"ד הראשון בתאילנד בשנת 1992 בעיר בנקוק, מספר כי "מרגש כל שנה לראות כיצד עם ישראל מתאחד בתאילנד הרחוקה, סביב חגי ישראל, והכל בשמחה גדולה, וזה בדיוק רצונו של הרבי מילובביץ, שכל אחד יוכל להשתתף בליל הסדר, בכל מקום בעולם. אנחנו כאן כל השנה, מעניקים עזרה, סיוע לכל אחד".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.