מערכת COL | יום ה' ניסן ה׳תשע״ח 21.03.2018

מרכז שליחות: 650 בחורים ייערכו סדרים ב-300 מוקדים בעולם

למעלה מ-650 בחורים יישלחו השנה ע"י מרכז שליחות ל-300 מקומות שונים ברחבי העולם בכדי לערוך סדרים ציבוריים, כאשר בימים אלו עובד צוות 'מרכז שליחות' סביב השעון בכדי לתאם את הלוגיסטיקה הכרוכה במיזם גדול שכזה ● "מדהים לראות את הכמות והאיכות של הבחורים שמעוניינים לצאת לשליחות בפסח", אומר סיו"ר המרכז לענייני חינוך ומנהל 'מרכז שליחות' הרב משה קוטלרסקי ● לכתבה המלאה, גלריית תמונות
מרכז שליחות: 650 בחורים ייערכו סדרים ב-300 מוקדים בעולם


מאות בחורים מילאו בסוף החודש את אולם האירועים של מוזיאון הילדים בשכונת קראון הייטס בשל מבחן קבלה שנערך ע"י משרדי 'מרכז שליחות' לקראת צאתם לשליחות בחג הפסח הקרב ובא. למרות כמות האנשים הגדולה הרעש היחידי שהיה ניתן לשמוע היה של הפיכת דפי הבחינה וקול העטים בזמן הכתיבה.

למעלה מ650 בחורים יישלחו השנה ע"י מרכז שליחות ל300 מקומות שונים ברחבי העולם בכדי לערוך סדרים ציבוריים, כאשר בימים אלו עובד צוות 'מרכז שליחות' סביב השעון בכדי לתאם את הלוגיסטיקה הכרוכה במיזם גדול שכזה.

מבחן הקבלה היה למעשה השלב האחרון במציאת הבחורים המתאימים, כאשר ע"פ תוצאותיו נבחרו אותם 650 תמימים שישלחו לנהל את הסדרים. המבחן שכלל שאלות פרקטיות ומעשיות הקשורות לניהול נכון של סדר מבחינה הלכתית וגם מעשית, נתן למעשה את האפשרות לוועד לבחור על פי תשובות המשתתפים את הבחורים שמתאימים למשימה שכזו.

בסיום מילוי דף השאלות, עברו הבחורים לפני הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר המרכז לענייני חינוך ומנהל 'מרכז שליחות' שעבר על דפי הבוחן של כל משתתף תוך שהוא שואל ומתעניין בכדי לתהות על קנקנו של כל משתתף.

"מדהים לראות את הכמות והאיכות של הבחורים שמעוניינים לצאת לשליחות בפסח", אומר הרב קוטלרסקי. "הבחורים הללו חדורים במוטיבציה ויידע לנהל את הסדרים בצורה הטובה ביותר. וזה מדהים ש-75 שנה לאחר שנוסד 'מרכז שליחות' אנחנו זוכים להמשיך את המסורת הזו שעשתה ועושה המון בקרב עשרות אלפי יהודים ברחבי העולם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.