מערכת COL | יום כ"ו אדר ב ה׳תשס״ה 06.04.2005

ערב אבות ובנים ייחודי בבית-ספר חב"ד באלעד

בבית הספר חב"ד "פאר מנחם"- אלעד, נערך הערב (שלישי) ערב אבות ובנים ייחודי. לכל כתה תוכננה פעילות לימודית ייחודית. תלמידי כתה א' עם הרב יהושע כהן והוריהם, קיבלו חוברת שנערכה במיוחד לערב. בחוברת רוכזו סיפור ההגדה, הלכות חודש ניסן, פסח ומנהגיהם. האבות למדו יחד עם התלמידים את החוברת ובסיום הערב נערך חידון על החומר הנלמד. תלמידי כתה ב' עם הרב שמעון בן ציון, קיבלו אף הם חוברת על חודש ניסן, פסח, ההלכות והמנהגים. האבות שיננו עם ילדיהם את החוברת ובסיום ערכו לילדים משחק "בינגו" על דפי עבודה שקיבלו. כל תלמיד שהשלים רצף של משבצות בדף העבודה זכה בפרס.
ערב אבות ובנים ייחודי בבית-ספר חב
תלמידי כתה ג' עם הרב מנשה כדורי, פתחו את הערב עם עבודת יצירה, בה יצר כל ילד בעזרת אביו לוח לספירת העומר. לאחר שסיימו התלמידים את עבודות היצירה, נערך ע"י הרב מנשה כדורי סיום מסכת סוכה, אותה סיימו בימים אלו.

תלמידי כתה ד' ה' ו' עם הרב דוד לוי, ערכו סיום פרק "המפקיד" בגמרא עם סעודת מצוה כיד המלך. במהלך הערב, נשא דברי פתיחה ר' דורון שאער- מנהל ביה"ס, אודות ארבעת השומרים ועניינם בחיי היהודי (עפ"י שיחתו של הרבי). המשיך את הערב הרב דוד לוי כאשר ערך מבחן פומבי לתלמידים, כשהשאלות מוצגות לתלמידים באמצעות מטול שקפים. לאחמ"כ ערך למשתתפים את סיום המסכת.

בהמשך נערכה סעודת המצוה, במהלכה נאמרו דברי תורה ע"י נציג ההורים הר"ר שניאור זלמן מזרחי, ונוגנו ניגוני חב"ד.

ערב אבות ובנים ייחודי זה נחל הצלחה רבה, הן בהשתתפות הערה של 90 אחוז מהתלמידים ואבותיהם, והן בתגובות החמות שנתקבלו ע"י כלל ההורים וציפייתם לעוד ערבי אבות ובנים במסגרת ביה"ס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.