מערכת COL | יום ח' כסלו ה׳תשע״ח 26.11.2017

'רבי לילדים': שהילד ירצה ויבקש לראות וידאו של הרבי • (פ)

מיזם 'רבי לילדים' של ארגון 'מאור קידס' תופס תאוצה בכל בית חב"די ברחבי תבל • בפנים: הרב חנוך העניך חסקינד מקראון הייטס - מסביר: כיצד הגיע הרעיון של הפרויקט? כמה הוא עולה? מי מממן אותו? ומהי התוצאה שאמורה לצאת לאחר מיזם כזה? • לכתבה המלאה > הערב (20:00 שעון ישראל), נפתח קמפיין התרמה למשך 48 שעות. עזרו ל'מאור-קידס' להגשים עבורכם את החלום • לתרומה - לחצו כאן!
'רבי לילדים': שהילד ירצה ויבקש לראות וידאו של הרבי • (פ)
חסקינד, במשרדי הארגון, בקראון הייטס
מהו בעצם פרויקט 'רבי לילדים':

"רבי לילדים זה מיזם שמביא את הילדים לראות וידאו של הרבי. במרכז הווידאו יש 45 שניות של שיחה עם הרבי, ניגון חסידי או סיפור, ומסביב יש אנימציה, ציור או קטעי וידאו - כך מעבירים את השיחה של הרבי בצורה ויזואלית ומרתקת לילדים".

היכרות עם דור חדש:

"עם הזמן ראיתי שילדים שלנו בדורנו, לא רוצים להסתכל על ווידאו של הרבי. וזה דבר הכרחי בשביל ההתקשרות הבסיסית של הילד, וכך לגרום לו לראות ואף לרצות לראות וידאו של הרבי. מניסיון של שנתיים - הצלחנו בענק. ילדים אוהבים את הפרויקט, משתפים פעולה, עונים על שאלות ועוד.

>>> ב'רבי לילדים' לא יושבים על זרי התהילה - סדרה חדשה (פ)

כך נולד קליפ של 'מאור קידס':

"תהליך הכנה של קליפ כזה הוא ממש ארוך. הוא מתחיל בבחירת השיחה עם הרבי, שתתאים לילדים - עובר לשלב כתיבת נקודות המסרים אותן רוצים להעביר לילד. לאחר-מכן הנקודות עוברות לכותבות אשר מכינות מזה מטעמים חסידיים, ומשם הטקסט עובר לוועד רוחני מיוחד, שעובר ובודק שכל דבריו של הרבי מדויקים לגמרי. כל ווידאו נפתח בשאלה כדי לרכז את הילדים, ועליה יש הגרלה. בסוף הווידאו יש הכרזה על ימי ההולדת של החברים במיזם. אותו טקסט שעבר את הוועדה הרוחנית, מגיע לידיו של האנימטור שעושה אנימציות, לעורך הווידאו, או לצייר - שעורכים את התוצאה הסופית".

מימון הפרויקט:

פרויקט זה אינו זול. ההפיך - הייתי אומר אפילו יקר. עלות ממוצעת של כל הפקת וידאו עולה לנו כ-1,000 $, הכולל צוות (לא במשרה מלאה) של 17 או 18 איש. ככה זה שרוצים להפיק דבר באיכות גבוהה ללא פשרות. מי מממן, אתם שואלים? אז באמת שום מימון של גורם כלשהו או נדיבים - אלא הציבור מממן אותו. לכן אנו יוצאים כעת בקמפיין התרמה של 48 שעות, בכדי שאנשים חסידיים הרוצים לתת כתף למיזם המיוחד הזה להמשיך להצליח".

המסר לחסידי חב"ד:

"רבים שואלים אותנו - האם השימוש בפרויקט בשנה הראשונה הוא חינם, ולאחר-מכן יעלה כסף? התשובה שלי היא כזאת: "תלוי בכם". אם יעזרו לנו בהתרמה עכשיו - אזי לא נצטרך לגבות דמי חבר למנויים, בהמשך הדרך".

***

> הערב (20:00 שעון ישראל), נפתח קמפיין התרמה למשך 48 שעות. עזרו ל'מאור-קידס' להגשים עבורכם את החלוםלתרומה - לחצו כאן!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.