מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשע״ח 14.11.2017

הרגע האחרון: רוצה 100,000 שקלים? (פ)

נותרו שעות ספורות בלבד: מישהו צריך לקחת את אוצר 100,000 שקלים. ממתינים להחלטה שלך... • לצד מתנות מדהימות ושוות ביותר, כמו סקודה קודיאק 2017 חדשה, 50,000 שקלים לשיפוץ הבית... • ב'מכירה הסינית המקורית ה-27' למען ארגון ההתנדבות "מפעל חסד" הננעלת היום יום שלישי בלילה • הפתעת השנה: תכנית 'פי 200': על כל רכישת כרטיס נכנס לעוד 200 הגרלות נוספות על מתנות מפתיעות! • מפתיעה מחדש!
הרגע האחרון: רוצה 100,000 שקלים? (פ)
יש לך מה לעשות עם 100,000 שקלים במזומן? או אולי עם רכב סקודה קודיאק 2017, שיפוץ הבית בסכום של 50,000 שקלים בחסות 'אינסייד', שופינג בניו יורק + טיסות, פאה חלומית מברנדי קמינר או מגילה נוסבוים? עגלת בוגבו, אופניים חשמליים, ועוד...

מלבד שלל המוצרים העיקריים המופיעים באלבום המרשים שהופק, הושקה תכנית ההגרלות הייחודית 'פי 200'. מנהלי המיזם מסבירים: "ייערכו 200 הגרלות נוספות – מלבד המוצרים העיקרים שבאלבום, על כל כרטיס וכרטיס שכרכשת מתוך המוצרים העיקריים – קיבלת בנוסף גם כרטיס לכל 200 המוצרים הנוספים"... במילים אחרות: עוד 200 סיכויי זכייה!

עכשיו ממש, אלו הרגעים האחרונים שיעניקו לך את הסיכוי הגדול: הלילה יסגרו מוקדי ההצטרפות ל'מכירה הסינית המקורית ה-27'. המיזם המיוחד יבוא לסיומו הערב, ובהנהלת הארגון מבקשים להדגיש כי מחר יום רביעי מוקדי ההצטרפות יהיו סגורים וכבר לא יוכלו להשתתף.

רבים מנצלים את ההזדמנות של השעות האחרונות. במוקד ההגרלה תגברו את קווי הטלפון באופן משמעותי בכדי לתת מענה לפונים הרבים המבקשים להבטיח את מקומם בהגרלה, ולזכות במתנות שוות במיוחד.

"הצלחת המכירה הסינית היא זכות הקיום לפעילויות החסד הנשגבות בכל השנה" מעידים ב'מפעל חסד', "זאת הסיבה שהשקענו מאמץ רב במיזם המיוחד ובמתנות המדהימות והחדשניות, וכולנו מייחלים לתוצאה המבורכת כפי שתהיה היום בלילה".

כאמור, מועד ההצטרפות הינו היום (ג) בלילה ללא דיחוי, וההגרלה תתקיים מחר ביום רביעי בערב.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.