מערכת COL | יום י"א אדר ב ה׳תשס״ה 22.03.2005

כרבע מיליון משלוחי-מנות לאזרחים ולחיילים

בשעות אלו, נשלמות והולכות בצעירי-אגודת-חב"ד ההכנות האחרונות ל'מבצע פורים', שבמסגרתו יביאו חסידי חב"ד בניצוחם של שלוחי הרבי די בכל אתר את שמחת פורים לציבור הרחב. מאות אלפי 'משלוחי מנות' כבר יצאו בדרכם אל מאות הסניפים והם יחולקו במשך ימי הפורים על-ידי ציבור החסידים וה'תמימים'. בימים האחרונים ניכרה תכונה מיוחדת במתחם בית צעירי-אגודת-חב"ד בכפר-חב"ד כאשר עשרות רכבים באו רקים ועזבו מלאים במשלוחי-המנות ובעלוני-חג לילדים ולמבוגרים, שראו אור לקראת פורים השנה, בעברית וברוסית. בבתי-חב"ד הוכרז על גיוס מלא של כל המתנדבים, על מנת לעמוד ביעדי המבצע – להגיע במהלך הפורים למספר רב ככל האפשר של אזרחים וחיילים ולהביא אליהם את שמחת היום ומצוותיו. אלפי פעילים ייצאו במהלך חג הפורים לבסיסי צה"ל, לתחנות המשטרה, למוקדי מכבי האש וכוחות ההצלה, למרכזים הרפואיים, לבתי-האבות, לריכוזי העולים ואף לבתי-הכלא ותאי-המעצר. בדרך זו יזוכו המוני יהודים במצוות היום.
כרבע מיליון משלוחי-מנות לאזרחים ולחיילים
יו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש הרב יוסף-יצחק אהרונוב עם חיילים בפורים
צעירי-אגודת-חב"ד יחלקו השנה, באמצעות שלוחי הרבי, מנהלי סניפי צעירי-חב"ד, כרבע מיליון משלוחי-מנות, המכילים מגוון מיני-מתיקה ועלון-הסברה לפורים. יו"ר צאגו"ח, הרב יוסף-יצחק הכהן אהרונוב, אומר, כי המטרה העומדת מול העיניים היא קיום רצון הרבי – להביא את שמחת הפורים לכל יהודי ויהודי באשר הוא, ובמיוחד למי שמסיבות שונות מתקשים לשמוח ולקיים את מצוות היום בכוחות עצמם. עוד מוסיף ואומר הרב אהרונוב כי, "בימים של גזרות מרחפות ושל אי-וודאות עלינו לנקוט בשיטתו של מרדכי הצדיק – לכנס את כל היהודים סביב התורה ומצוותיה – ובדרך זו לבטל את הגזרות ולהביא ישועה".

אגף העלייה של צעירי-אגודת-חב"ד הפיק תוכנית מוזיקלית מיוחדת לפורים, המוגשת על-ידי להקת הכלייזמרים המפורסמת שלו ובהנחיית מנהל האגף, הרב מאיר וורזוב. סדרת ההופעות לפני ציבור העולים החלה כשבוע לפני פורים והיא תסתיים במוצאי שושן-פורים.

פעילות מרגשת תיערך גם בקרב אלמנות צה"ל. למעלה מאלפיים אלמנות צה"ל יזכו בפורים הקרוב לביקור מיוחד של נציגות צעירי-חב"ד אשר יעניקו לכל משפחה מארז נאה של משלוח-מנות. הרב אהרון פרוס, האחראי על הפעילות עם אלמנות צה"ל כל ימי השנה, מציין כי האלמנות מצפות לביקור זה, ומעידות כי זהו רגע שמח ומרגש במיוחד עבורן בחג הפורים.

פעילות דומה תתקיים גם בקרב למעלה מאלף משפחות נפגעות טרור. כל זאת כחלק מפעילות מחלקת 'צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור' בניהולו הרב מנחם קוטנר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.