מערכת COL | יום י"ח תשרי ה׳תשע״ח 08.10.2017

בהתוועדות ספונטנית בסוכת הרב אהרונוב: שלוחי הרבי התוועדו

בסוכתו של הרב יוסף יצחק אהרונוב בכפר חב"ד נערכה התוועדות חסידית שנמשכה עד הבוקר ● בהתוועדות השתתפו שלוחי הרבי שנהרו מכל רחבי הארץ, לצד משפחת עובדי צאגו"ח המסורים הפועלים מסביב לשעון ● בלט בהשתתפותו מזכיר בית דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד בנחלת הר חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי  ● במהלך ההתוועדות נחשפו הוראות מיוחדות של הרבי הנוגעות לחיי השלוחים ● שלוחי הרבי התוועדו
בהתוועדות ספונטנית בסוכת הרב אהרונוב: שלוחי הרבי התוועדו
בסוכתו של הרב יוסף יצחק אהרונוב בכפר חב"ד נערכה התוועדות חסידית שנמשכה עד הבוקר. בהתוועדות השתתפו שלוחי הרבי שנהרו מכל רחבי הארץ, לצד משפחת עובדי צאגו"ח המסורים הפועלים מסביב לשעון.

בלט בהשתתפותו מזכיר בית דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד בנחלת הר חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי.

במהלך ההתוועדות נחשפו הוראות מיוחדות של הרבי הנוגעות לחיי השלוחים.

השלוחים הרב ליפא קורצוויל שליח הרבי בקריית מלאכי, הרב ישראל הלפרין, שליח הרבי בהרצליה, הרב זלמן גורליק שליח הרבי בבאר שבע, הרב יהודה בוטמן שליח הרבי ברמת השרון, הרב תמיר קסטיאל שליח הרבי בקטמון ירושלים, הרב מנחם וולפא שליח הרבי בנתניה, הרב שניאור אשכנזי והרב ישראל אשכנזי מאגף מבצע תורה בצאגו"ח, ריתקו את המתוועדים בסיפורים והוראות ברורות מהרבי הממחישים כמה נוגע לרבי החשיבות על שמירת הסדר בעולם השליחות ועל העמידה התקיפה הנדרשת בעקרונות של השליחות והוראות המשלח.

הרב ישראל הלפרין לצד עשרות רבות של שלוחים שילבו דבריהם במקרים רבים שהרבי השיב בתקיפות רבה על הנסיון לפגוע בשליח ראשי ובמוסדותיו של הרבי.

ברגש חסידי ומתוך אחדות דעים יצאו השלוחים בקריאה ברורה שחב"ד הייתה ותישאר לעד נחלתו של הרבי ושלוחיו והאחריות שהרבי הטיל על שליח ראשי אינה ניתנת לערעור.

ההתוועדות הסתיימה בהחלטה נחושה שיש להתחזק בשמירה איתנה על ההוראות וההדרכות של הרבי בלי פשעטלאך ושהאחריות שהרבי הפקיד בידי הממונים על ידו מחייבת לשמור על קוצו של יוד שבוודאי הם היסוד לקבלת ברכותיו הקדושות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.