מערכת COL | יום ב' אלול ה׳תשע״ז 24.08.2017

בשורה מצעירי חב"ד: סבסוד של חצי מיליון שקל לשלוחים בחגים

צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש בישר למאות שלוחי הרבי על סיוע ענק בהוצאות תשרי, בסכום של חצי מיליון שקלים, בסיוע קרן רז"ג ותורמים נוספים • הסיוע יינתן לרכישת עזרי שליחות שימושיים - החל ממוצרי מזון וחד-פעמי להתוועדויות וסעודות חג, ועד לסטים של ד' מינים וערכות הפעלה לילדים • כל הפרטים
בשורה מצעירי חב
תנופת הפעילות בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש נמשכת כל העת: שלוחי הרבי התבשרו על חיסכון של אלפי שקלים לכל שליח לקראת חודש החגים.

בהודעה מיוחדת, הכריזו בצעירי חב"ד על סיוע בהוצאות חודש תשרי, בדמות 'יריד תשרי' על מגוון פריטים שימושיים לשלוחים ובתי חב"ד בחודש השביעי - החל משוברי רכישה של מאכלים, סטים של ד' מינים למבצעים, כסאות ושולחנות, מגוון מוצרי חד פעמי, יין ומשקה משובחים, שימורים ומזון, וערכה להפעלת ילדים בסוכות ובשמחת תורה.

בסיוע קרן רז"ג ותורמים נוספים, גויס סכום של חצי מיליון שקלים שיוענק עבור סבסוד והוזלה לשלוחים הרבי, מה שיחסוך לכל אחד אלפי שקלים!

במסגרת המבצע יוענק לשלוחים שירות מיוחד של הובלת הפריטים עד לבית השליח.
בבחירת הפריטים הושקעה מחשבה רבה והיא נעשתה על פי סקרי שטח בין השלוחים ובהתאמה לצרכיהם הייחודיים. כמו כן, הושקעו מאמצים רבים כדי להנגיש את תהליך ההזמנות, בצורה נוחה ומהירה.

הבשורה של צעירי חב"ד התקבלה בשמחה גדולה על ידי השלוחים שנערכים בימים אלו במרץ לקראת חודש החגים.

"חודש החגים, מטבע הדברים, מביא עמו הוצאות מרובות", אומר הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצעירי חב"ד, "שלוחים עמלים ומשקיעים ממרצם והונם למען הפעילות בתחומים רבים והסיוע המיוחד ממשיך את המענקים הנרחבים שב"ה ניתנו בכל חודשי השנה להקל בנטל הכספי הגדול שנושא עמו כל שליח בכל השנה בכלל ובחודש החגים בפרט".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.