מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשע״ז 23.07.2017

צעירי חב"ד מציג: שדרוג משמעותי במבצע צדקה

ושביה בצדקה: בעיצומם של ימי בין המיצרים, התבשרו השלוחים, על שדרוג משמעותי במבצע צדקה • קופות צדקה ממותגות, עלון מהודר, קופת יצירה לילדים, ויש גם שירות מיוחד - כל הפרטים בכתבה המלאה • שדרוג משמעותי במבצע צדקה
צעירי חב
ב'צעירי אגודת חב"ד' בארץ הקודש, חושבים כל העת איך לשדרג ולרענן את הפעילות של שלוחי הרבי הפזורים ברחבי הארץ ופועלים במסירות, יום ולילה.

בעיצומם של ימי בין המיצרים, התבשרו השלוחים, על שדרוג משמעותי במבצע צדקה. במסגרת השדרוג ניתן להשיג מדריך צדקה מהודר, המקיף את מצוות הנתינה הכל כך מזוהה עם העם היהודי.

בנוסף, "הקופה הצהובה" הנוסטלגית הושקה במארז מיוחד. זאת, לצד מגוון קופות צדקה עם המיתוג החב"די. וגם הילדים לא נשארו מאחור: ניתנת האפשרות להשיג קופת צדקה עץ קטנה - לפעילות יצירה עם ילדים.

ב'צעירי אגודת חב"ד' חושבים גם על הפרטים הקטנים. בעקבות החלטת בנק ישראל לצמצם משמעותית את האפשרות לפריטת כספים דרכו - בנוסף לכך שעמלות הבנקים גבוהות - תינתן האפשרות לעשות זאת ב'מרכז לעזרי שליחות'.

בפרסום ששוגר לשלוחים, נכתב: "הביאו את שקי המטבעות, אנו נספור ונמיין אותם והסכום במלואו יופקד בחשבון 'המרכז לעזרי שליחות' שלכם - ללא עמלות וללא כאב ראש!".

השירות יינתן בחודש אב, כפיילוט, ואם ירשום הצלחה - יימשך במעגל השנה.

השלוחים הביעו את תודתם על השדרוגים החדשים, שבוודאי יסייעו להם בפרסום מצוות צדקה, לצד התמודדות עם המטבעות המועברות כתרומה לפעילות בית חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.