מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשע״ז 11.07.2017

בהרי הטטרה: ננעל כינוס שלוחי חב"ד באוסטריה

במשך שלושה ימים, שהו יחדיו השלוחים ומשפחותיהם - אנשים, נשים וטף באוירה עילאית ומרוממת, שמעו שיעורים, הקשיבו להרצאות, קיימו דיונים והשתתפו בהתוועדויות ● לכתבה ולתמונות
בהרי הטטרה: ננעל כינוס שלוחי חב
בהרי הטטרה שבסלובקיה, נחתם כינוס שלוחי הרבי דמדינת אוסטריה, בהשתתפות סגן יו"ר המל"ח הרב משה יהודה קוטלארסקי ורעייתו.

במשך שלושה ימים, שהו יחדיו השלוחים ומשפחותיהם - אנשים, נשים וטף באוירה עילאית ומרוממת, שמעו שיעורים, הקשיבו להרצאות, קיימו דיונים והשתתפו בהתוועדויות.

במקום גם נפתח קעמפ לבני השלוחים בבנין נפרד וקעמפ לבנות השלוחים, כך יכלו ההורים להתפנות הן לכינוס השלוחים וגם לכינוס השלוחות, שהתקיימו על פי תכנית נפרדת ומותאמת.

בכינוסים הוצגו ע"י השלוחים השגי המוסדות השונים ודנו והחליטו על דרכים להרחבת הפעילות, שיתופי פעולה, וחיזוק האחדות בין השלוחים. גם נושא חינוך ילדי השלוחים עלה על סדר היום והיה לנושא חשוב ומרכזי.

בסדנאות מיוחדות שמעו השלוחים מפי חבר בי״ד רבני חב״ד הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, שהגיע במיוחד להרצות בכינוס, על חובת השלוחים כהורים, במיוחד לנוכח אתגרי התקופה והציג דרכים יצירתיות לשילוב חינוך חסידי בתוך עבודת השליחות.

נציג המרכז לעניני חינוך הרב משה קוטלארסקי חיזק את השלוחים בעבודתם ותבע מכל שליח להיות ״מבשר טוב״ - לבשר לרבי בשורות טובות.

השליחות קיבלו כלים מעשיים בהרצאותיה המאלפות של הגב׳ שרה אזדאבא מלונדון על תקשורת בריאה בחינוך הילדים. והתוועדו עם הגב' רבקה קאטלארסקי.

השלוחים הצעירים נהנו מתכניות חסידיות ולמדו שירים בקעמפ שנוהל ע״י צוות מדריכי תכנית my Shliach. בנות השלוחים התחזקו בעבודת השליחות בקעמפ שנוהל ע״י צוות המדריכות של ׳גן ישראל׳ בוינה, אשר בנוסף לתכנית חסידית עשירה גם הכינו לאימהות מופע ריקוד חסידי מוזיקלי.

ביום ראשון לקראת ערב ננעל הכינוס בכתיבת פ"נ כללי משותף.

בהזדמנות זו הודו השלוחים לשליח הראשי הרב יעקב בידרמן על יוזמת הכינוס ועל כך שלקח על עצמו שהכל יצא על הצד הטוב ביותר, מבלי לוותר ולחסוך על אף פרט להצלחת הכינוס, וכן לצוות ועד הכינוס שעמל וטרח על כל הפרטים עד הקטנים ביותר לטובת ולהנאת השלוחים
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.