מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשע״ז 11.07.2017

כל ישראל - "ידידים"

מה עושה נהג שנתקע בכביש בינעירוני עם מצבר ששבק חיים, גלגל מנוקב או מנוע שידע ימים טובים יותר בהם היה משופע בדלק? ● טלפון לארגון המתנדבים 'ידידים', מזניק כוננים אשר ישמחו להעלות את הנהג ורכבו על דרך המלך, תוך שמירה על בטיחות מקסימלית ● לסיפור המלא 
כל ישראל -

גם ב- 01:00 בלילה כשהעייפות תוקפת והמיטה כבר קורצת, קריאה שמתקבלת במוקד ״ידידים״ מאזרח שנתקע תוך כדי נסיעה בלי דלק, זוכה למענה זריז ומקצועי של מתנדבי ידידים.

דודי ברומר ממרחב דן וארי טננבוים - מנהל סניף ערד קיבלו את הקריאה ומבלי להסס יצאו לסייע. הם העמיסו על הרכב מיכל דלק תקני ומלא ופתחו בנסיעה אל עבר הנהג התקוע אי שם בנתיבי איילון בסמוך לכביש 5.

מאחר ומדובר בכביש בינעירוני, הבטיחות היא כמו תמיד- בראש סדר העדיפויות. צוות המוקד תפעל את האירוע ודיווח עליו למוקד משטרת ישראל על מנת לוודא שניידת אשר תבטיח את שלומם של המתנדבים נשלחת למקום.

שוטרי התנועה יעקב גרשקוביץ וליאור גור הגיעו למקום ובזכותם מתאפשרת עבודה מקצועית ובטוחה, כשלאחריה מדווחים המתנדבים על ״סיום אירוע בהצלחה״ - הנהג בדרכו הביתה.

השוטרים שדאגו לשלומם של המסייעים, התרגשו למראה המתנדבים המיומנים אשר הוזעקו לסייע לאדם שאינם מכירים, והחליטו גם הם להצטרף לארגון 'ידידים'.

נתקעתם?! חייגו 24/6 - ☎️ 053-3131310

*** השירות כרוך בחיוך😃 ***

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.