מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשע״ז 03.07.2017

הקהילה התאחדה באירוע של חב"ד הראשונים כפר סבא • גלריה 2

לאחר כתיבת האותיות האחרונות של ספר התורה בבית משפחת השליח בשכונת הראשונים בכפר סבא הרב אלעד כהן, ספר התורה הוכנס בשירה ריקודים ובהקפות כנהוג לבית הכנסת שהיה מלא וגדוש בהמונים שבאו לחלוק כבוד לתורה • בסיום ההקפות יצאו כולם לאולם האירועים היוקרתי 'כרמים' שם התקיימה סעודת המצווה והאירוע המרכזי ברוב פאר והדר • גלריה שניה לגלריה ראשונה>>
הקהילה התאחדה באירוע של חב
צילום ישראל בליזובסקי

החל משעות אחרי הצהריים של יום חמישי כ''ח בסיון הגיעו רבים מתושבי השכונה וחברי הקהילה לכתוב את האותיות האחרונות בבית משפחת השליח בשכונת הראשונים  בכפר סבא הרב אלעד כהן. עם סיום כתיבת האותיות הוכנס ספר התורה בתהלוכה מרשימה ובשירה ובריקודים ובהקפות כנהוג לבית הכנסת שהיה מלא וגדוש בהמונים שבאו לחלוק כבוד לתורה , מאפס מקום בבית הכנסת , גדשו את החצר וגלשו לרחוב.

בסיום ההקפות יצאו כולם לאולם האירועים היוקרתי 'כרמים' שם התקיימה סעודת המצווה והאירוע המרכזי ברוב פאר והדר .

המנחה הרב דובל'ה הלפרין פתח את האירוע כשהוא מזכיר את השליח הראשי ויו''ר מוסדות חב''ד בעיר הרב אהרון קניבסקי הנמצא ברגעים אלה ממש על ציונו הקדוש של הרבי ומזכיר את כל המשתתפים בהכנסת הספר לברכה והצלחה בכל המצטרך.

באמירת פרק תהילים של הרבי כובד השליח לשכונת תקומה הסמוכה  הרב דובי רבינוביץ. הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב יו''ר צאגו''ח כובד באמירת פרק כ' בתהילים לזכות כל תושבי כפר סבא.  קליפ וידיאו מרגש המשקף את פעילות בית חב''ד בשכונת הראשונים ואת האהדה חוצת הגבולות והמגזרים שזוכה לה הרב אלעד כהן כשבסיומו הוזמן השליח הרב כהן לבמה. הרב אלעד דיבר בהתרגשות על העובדה שהקהילה כולה  השתתפה בגופה ובממונה בספר התורה הקהילתי וכל אחד מרגיש את עצמו כחתן השמחה, ושיתף את הקהל על הקשיים בימי בראשית עם תחילת הפעילות בשכונה ועל ההצלחה הרבה בהווה  והתקווה להרחבה ובנין של קבע בעתיד.

המשפיע האורח הרב מנחם דוברוסקין ממגדל העמק ריתק את הקהל בנאומו על יום ההילולא הקרב ג' תמוז ועל הקשר המיוחד עם ספר התורה ואחדות ישראל בפעלו של הרבי .

במהלך הערב הוכרז על  התחלת כתיבת ספר תורה חדש ונוסף לבית חב''ד הראשונים כשהרב זיו קצבי מוכר עמודים בספר החדש, כשכל קונה מקבל כשי בקבוק מיוחד עם יין מכוס של ברכה מהרבי בעיצוב יוקרתי, בהמשך הוענקו תעודות הוקרה לתורמים ונמכרו במכירה פומבית דולרים של הרבי . ופרשות שלימות בספר התורה החדש. כשהקהל כולו משתף פעולה ונרתם לסייע ולתרום.

את נאום הסיום נשא הרב מנחם ביטון כשהוא משתף את הקהל בסיפור אישי מיוחד שחוה בביקורו אצל הרבי כילד לפני 30 שנה. הרב ביטון סיים את נאומו בהשתתפות אישית שלו בתרומה הגונה לבית חב''ד הראשונים.

באווירה של התרוממות רוח והתעלות  יצאו המשתתפים כשהם מודים מקרב לב  לרב אלעד כהן ורעייתו על האירוע הבלתי נשכח ועל פעלם במשך השנה כולה למען הקהילה כולה .

כיבדו את המעמד בנוכחותם: רבני השכונות הרב שמואל אברך, הרב ניסים כהן והרב יניב כהן, הרבנים השלוחים מרחבי העיר כפר סבא ושלוחים  עסקנים וידידים מרחבי הארץ.

על הפקת האירוע חברת צבעים הפקות  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.