מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ז 25.06.2017

התוועדות בלשכת הרב לאו לרגל יום הולדתו ה-80

40 משלוחי הרבי בתל-אביב, בראשותו של השליח הראשי ורב קהילת חב"ד בעיר הרב יוסף גערליצקי, התקבצו בצהרי היום מכל רחבי העיר ושכונותיה להתוועדות ספונטנית בלשכת הרב הראשי של תל אביב-יפו הרב ישראל מאיר לאו המסיים בימים אלו את כהונתו הרשמית, כדי לחגוג עימו את יום הולדתו ה-80 לאורך ימים ושנים טובות, ולהביע את הערכתם הרבה על ידידותו רבת השנים עם השלוחים ומפעלי חב"ד בתל-אביב • לסיפור המלא
התוועדות בלשכת הרב לאו לרגל יום הולדתו ה-80
40 משלוחי הרבי בתל-אביב, בראשותו של השליח הראשי ורב קהילת חב"ד בעיר הרב יוסף גערליצקי, התקבצו בצהרי היום מכל רחבי העיר ושכונותיה להתוועדות ספונטנית בלשכת הרב הראשי של תל אביב-יפו הגאון הרב ישראל מאיר לאו המסיים בימים אלו את כהונתו הרשמית, כדי לחגוג עימו את יום הולדתו ה-80 לאורך ימים ושנים טובות, ולהביע את הערכתם הרבה על ידידותו רבת השנים עם השלוחים ומפעלי חב"ד בתל-אביב.

בהתרגשות רבה קיבל הרב לאו את פניהם ושיבח במילים חמות את עבודתם של השלוחים ואת פעילותו הבלתי-נלאית של ידידו האישי הרב גערליצקי. בדברי ברכתו איחל לו הרב גערליצקי שעם תום תפקידו הרשמי יתפנה לו זמן רב יותר לעסוק בהפצת תורה ויהדות בדרכו של הרבי מתוך בריאות ושמחה. הרב גערליצקי תיאר את החיבה היתירה והקירוב המיוחד לה זכה הרב לאו מהרבי, לה היה עד באופן אישי כשעברו ליד הרבי בחלוקת דולרים ויחדיו העלו השניים זיכרונות משותפים מימי הבראשית של שלוחי חב"ד בעיר.

רגע השיא בהתוועדות הקצרה הייתה כאשר המשפיע הרב שלום בער בוטמן זקן שלוחי הרבי בתל אביב, נעמד על רגליו, חגר את ה'גארטל' ובהתרגשות גדולה בירך בשם כל השלוחים ואנ"ש בעיר את הרב לאו בברכות מאליפות לאריכות ימים ושנים טובות בבריאות ובנחת ובהמשך עבודתו הברוכה מחיל אל חיל להרבצת תורה וקידוש שם שמים ברבים.

במהלך ההתוועדות הציג הרב גערליצקי בפני הרב לאו את השלוחים החדשים שהתווספו בעיר בשנה האחרונה ולאחר מכן הגיש לו אלבום מפואר שהוכן במרכז חב"ד תל אביב, בו מתועדים כמאה כינוסים, חגיגות י"ט כסלו, שיעורים ופעילויות במוסדות החינוך של חב"ד בתל-אביב במהלך 36 השנים האחרונות בהם השתתף הרב לאו. ההתוועדות הסתיימה בריקודים חסידיים ובסיכום הדדי שהשלוחים יבואו לחגוג עם הרב לאו גם את יום הולדתו ה-90...לאורך ימים ושנים טובות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.