מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ז 17.05.2017

יהוד: אלפים בתהלוכת הענק של חב"ד • גלריה

כשברקע מתנגן שיר התהלוכה הפופולרי 'יחד כל ילדי ישראל הולכים, השמחה רבה הלבבות פתוחים' צעדו אלפים מתושבי יהוד בשמחה רבה ובלבבות פתוחים בתהלוכת ל"ג בעומר • ראש העיר עו"ד יעלה מקליס סיפרה לילדים את סיפור החג והביע את תודתה בפני שליחי חב"ד על קיום האירוע כמו על שלל פעולותיהם בעיר במהלך השנה • גלריית תמונות
יהוד: אלפים בתהלוכת הענק של חב
צילום: זאבי גרין

כשברקע מתנגן שיר התהלוכה הפופולרי 'יחד כל ילדי ישראל הולכים, השמחה רבה הלבבות פתוחים' צעדו אלפים מתושבי יהוד בשמחה רבה ובלבבות פתוחים בתהלוכת ל"ג בעומר. הילדים נשאו בלונים צבעוניים והקישו בכלי הקשה שקיבלו לצלילי המוזיקה הקצבית בליווי להקת מתופפים.

האירוע הגדול נפתח במופע מחזמר על סיפורו של רבי עקיבא 'המים והסלע' בבימויים של אבי דור והרב יואל בייטש, שריתק את הילדים והעביר אליהם את המסר של לימוד התורה. לחאחר המחזמר הופיעו כוכבי הילדים יובל המבולבל וטל מוסרי. מופעי האמנים היו שזורים במסרים של אהבת ישראל, בשנים עשר הפסוקים ובהתקשרות לנשיא הדור.

הרב שמואל וולף: "היה מרגש לראות את הטבעיות שבה טל מוסרי מסתובב בהדרת כבוד לעבר תמונת הענק של הרבי בגב הבמה ומצביע לעברה בעת שאיחל לילדים ש'החיים שלנו יהיו מלאים באור'".

ראש העיר עו"ד יעלה מקליס סיפרה לילדים את סיפור החג והביע את תודתה בפני שליחי חב"ד על קיום האירוע כמו על שלל פעולותיהם בעיר במהלך השנה.

רגע השיא בכינוס היה כאשר המנחה רמי ציון (מערוץ הילדים 'הופ') הזמין את יו"ר בית חב"ד הרב שמעון וינר יחד עם ילדי גני חב"ד לעלות אל הבמה ולשאת את תפילת הילדים אותה הם ישלחו לשמים באמצעות חבילת בלונים.

הבלונים לקחו את התפילות לשמים ובלב נשאו הילדים עוד תפילה, שירבו חגיגות כאלו ביהוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.