מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תשע״ז 09.05.2017

חסר תקדים: קמפיין ענק בכל רחבי הארץ לקראת התהלוכות

כזה דבר עוד לא היה: קמפיין ענק שוטף את ערי ישראל לקראת תהלוכות ל"ג בעומר • שלוחי הרבי, בכל מקום ומקום הרימו קמפיינים רחבי היקף, הקוראים לילדים להשתתף בתהלוכות, בסיוע אמצעי העזר הפרסומיים שהפיק אגף 'המרכז לעזרי שליחות' בצעירי אגודת חב"ד • "המענות הרבות שהתקבלו על ידי הרבי במהלך השנים בצעירי חב"ד על אופי התהלוכות", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "ממחישות את החשיבות הרבה שלהן ואת המאמצים הרבים שצריך לעשות כדי שכל ילד וילדה ישתתפו" • צפו בצרור תמונות מדגמיות ששוגרו למערכת
חסר תקדים: קמפיין ענק בכל רחבי הארץ לקראת התהלוכות
בעקבות הוראת הרבי "לעשות זאת מתוך 'רעש' ו'שטורעם' ובפרסום הכי גדול", בנוגע לפרסום תהלוכות ל"ג בעומר, בימים האחרונים יצא לדרך קמפיין ענק, בכל רחבי הארץ, הקורא לילדים להשתתף בתהלוכות הססגוניות שייערכו לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

את הקמפיין עורכים שלוחי הרבי במקומות שליחותם, בסיוע אמצעי העזר של צעירי אגודת חב"ד; שלטי חוצות, ניילון רץ, גלגלים, ועוד.

מיליונים נחשפים לבשורת התהלוכות, בשלל אמצעי פרסום; בלוחות המודעות, במסכי הענק, בערוצי הרדיו, בעיתונות המקומית, ועוד.

כך, בכרמיאל נחשפים התושבים לקמפיין על מסכי פרסום גדולים. בנתיבות נתלו דגלים ושלטים על לוחות המודעות ועמודי החשמל. בגילה, ירושלים, נתלו הגלגלים הנוסטלגיים של צעירי חב"ד עם הכיתוב "התהלוכה - כולם באים!", במגדל העמק שלטי ענק מבשרים על התהלוכה שתערך ביום ראשון הבא, בחשמונאים נתלו שלטים רצים ברחובות רבים.

ובינתיים, נמשכת היערכות השיא בצעירי אגודת חב"ד לקראת תהלוכות ל"ג בעומר, בהם צפויים להשתתף המוני ילדים מכל גווני האוכלוסייה. אל המחסנים הגדולים בכפר חב"ד נוהרים מידי יום המוני שלוחי הרבי שלוקחים את אמצעי העזר הרבים והמגוונים שהזמינו באגף ה'מרכז לעזרי שליחות'.

כמות ההזמנות השנה הפתיעו אפילו את וותיקי צעירי חב"ד. "הספרונים אזלו ומדפיסים כמות חדשה", גילה אחד מהם.

בתוך כך, ההתגייסות הגדולה של חסידי חב"ד למבצע הגדול של "רעש דקדושה" נמשכת. כזכור, במסגרת המבצע, כל חסיד יוכל להשתתף בתהלוכה בגופו, באמצעות הפיכת הרכב האישי ל'טנק מבצעים'.

ממטה המבצע של צעירי אגודת חב"ד, נמסר כי קרוב לאלף (!) חסידים נרשמו עד כה ועל פי ההערכות המספר ירשום זינוק לקראת סוף השבוע.

"המענות הרבות שהתקבלו על ידי הרבי במהלך השנים בצעירי חב"ד על אופי התהלוכות", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "ממחישות את החשיבות הרבה שלהן ואת המאמצים הרבים שצריך לעשות כדי להביא כל ילד וילדה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.