מערכת COL | יום ו' אייר ה׳תשע״ז 02.05.2017

בשורה מרגשת לאנ"ש: "הרבי בפאריז" במהדורה חדשה ועשירה

בשורה מרגשת לקהל אנ"ש בארץ ובעולם: לאחר שאזלה מחנויות הספרים, המהדורה השנייה של "הרבי בפאריז" יצאה לאור ובה הוספות רבות ומרתקות, לצד מדור חדש "ההמשך" • המהדורה החדשה מתפרשת על פני 508 עמודי כרומו צבעוניים, עשירים בתמונת מרהיבות, מסמכים נדירים, יומנים, סיפורים ועוד. כל אלה, יוצרים פסיפס מרתק ומקיף מחיי הרבי בפאריז • לסיפור המלא
בשורה מרגשת לאנ
שער הספר על רקע מגדל אייפל בפריז (צילום ארכיון: thierry guez)

מהדורה שניה של הספר הפופולרי "חב"ד בפאריז", מאת הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן, יצאה לאור באחרונה, ובה הוספות רבות ומרתקות.

המהדורה הראשונה יצאה לאור בשנת תשע"ה ובתוך זמן קצר אזלה מן השוק לאחר ש"נחטפה" מהמדפים על ידי קהל אנ"ש בארץ ובעולם. במהדורה החדשה, עליה שקד הרב בוטמאן במשך השנתיים שחלפו, כוללת גם מדור חדש - "ההמשך", מאורעות השנים אחרי תש"ז שהיוו המשך לביקור הרבי בשנת תש"ז.

"כאשר אנחנו מתבוננים בכל העניין של הרבי בפאריז ובצרפת - מתגלה לעניינו מחזה נפלא", כתב הרב בוטמן, המשמש כיו"ר 'צעירי אגודת חב"ד העולמית', בדברי הפתיחה, "כל העניין היה בשביל דבר אחד, הכנת העולם - לא רק פאריז, ולא רק צרפת, כי אם כל העולם כולו, במלוא המובן - לגאולה האמיתית והשלמה על ידי משיח צדקנו".

הרב בוטמאן מביא ציטוטים מדברי קודשו, החושפים כיצד הרבי "פתח לפנינו אשנב בו הוא מגלה לנו קמעה קמעה, בסדר והדרגה, את כל העניין של צרפת ופאריז על כל פרטיו ורבדיו, רזיו וסודותיו.

***

"הרבי בפאריז" - שתי מילים אלו מהוות בכלל תשוקה וערגה. יושבים יהודים בצוותא, בשבת אחים גם יחד, ואחד מהמסובים מספר סיפור מהרבי - הדבר צובר התעניינות ותשוקה מצד הנאספים; על אחת כמה וכמה כשהמספר פותח את דבריו שזה סיפור מ"הרבי בפאריז".

"הרבי בפאריז" - אלו מאורעות נסתרים ובבחינת "מופלא" ו"מכוסה" שעם השנים החלו להתגלות, ועצם דבר זה מעורר תוספת צימאון.

המהדורה השנייה של "הרבי בפאריז", מתפרשת על פני 508 עמודי כרומו צבעוניים, עשירים בתמונות מרהיבות, מסמכים נדירים, יומנים, קונטרסים ועוד. כולם-כולם, יוצרים פסיפס מרתק ומקיף מחיי הרבי בפאריז.

על פני ל"ב פרקים, מוגשים סיפורים אותנטיים ועדויות משהיית הרבי בפאריז, בשפה קולחת ועשירה. בין עמודי הספר המאלף, היוצא לאור על ידי 'חזק', הרב בוטמאן משתף בסיפורים אישיים עם הרבי והרבנית ושליחויות שונות, המתפרסמות במלואם במהדורה החדשה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.