מערכת COL | יום י"ט אדר א ה׳תשס״ה 28.02.2005

תל אביב: הצלחה מרשימה ל'שבת ישיבה'

בישיבת חב"ד 'חזון אליהו' בתל אביב מציינים בסיפוק את 'שבת הישיבה' שנערכה בשבת האחרונה. בנוסף לתלמידי הישיבה והמתפללים הקבועים הצטרפו כעשרים בחורים שנשלחו ע"י בתי חב"ד מכל רחבי הארץ לשבת זו. השבת המרוממת נפתחה בלימוד שיחה ע"י ראש הישיבה הרב מאיר אריה שמערלינג, סעודת השבת התארכה והפכה להתוועדות חסידית אל תוך הלילה. לאחר התפילה נערכה בישיבה התוועדות מרתקת עם המשפיע בישיבת חב"ד המרכזית בכפר חב"ד הרב זלמן גופין, התוועדות שמשכה אליה את מקורבי הישיבה מכל איזור תל אביב, ונמשכה עד צאת השבת.
תל אביב: הצלחה מרשימה ל'שבת ישיבה'
את סעודת המלווה מלכה קיימו התלמידים והאורחים במרכז חב"ד תל אביב באוירה חמה ומשפחתית בהשתתפות הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי ורבה של מרכז תל אביב, ובליווי מוזיקלי של תלמידי הישיבה בעבר ובהווה. מנהל הישיבה הרב לוי וולף מסר כי שבת זו היא חלק מסדרה של 'שבתות ישיבה' שתקיים הישיבה במהלך השנה. "השבת עברתי מסע כומתה בפעם השניה" – כך מיטיב לתאר רועי - חייל שזה עתה השתחרר משירות צבאי סדיר - את רישומה של השבת בעיניו. "על הבוקר, קמנו לשיעור חסידות מרתק מפי משפיע הישיבה הרב שניאור כהן, לאחר השיעור גם התפילה היתה ברגש והתלהבות יתירה. עם סיום התפילה השתתפנו בהתוועדות עם הרב גופין בה הוא הסביר את המהות של הנפש האלוקית לפי הפסוק בפרשת השבוע 'כי תשא את ראש בני ישראל'. למען האמת, יצא לי לשמוע בעבר ניגוני חב"ד, אך 'סדר הניגונים' שהיה בישיבה היה משהו שונה לגמרי, כשיצאתי מהישיבה היה כבר חושך בחוץ.. אכן מסע כומתה של ממש..." רועי, מיותר לציין, יחבוש את ספסלי הישיבה החל מהשבוע הבא כתלמיד מן המנין.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
4.
כל הכבוד!!!
כ' אדר א ה׳תשס״ה
לכל צוות ישיבת חזון אליהו תודה רבה על האירוח הנפלא !!!
וללוי וולף ישר כח על הארגון התוכנית של השבת הייתה יוצאת מגדר הרגיל . למנדי קרמר שנשמע בשורות טובות בקרוב.............................!!!!!! יגאל יהושע חן
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.