מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ז 12.02.2017

מסכמים מסע: הרצאה מרתקת והתוועדות סוחפת ● גלריה

היום האחרון במסע תלמידי ישיבות 'תומכי תמימים' באור יהודה לחצרות קודשנו, נפתח בשעות הבוקר בהרצאה מאלפת של הרב חיים שאול ברוק מ'ועד הנחות בלה"ק' ● לאחר עוד סדרים בבית חיינו 770, המשיכו התמימים להתוועדות צאתכם לשלום, בטרם השיבה לארץ הקודש, שנערכה בקמפוס 'אור אבנר - חב"ד' המרווח בקווינס שבניו יורק ● הצלם חיים טויטו שמלווה את מסע התמימים, מגיש גלריה מהיום האחרון   גלריית תמונות
מסכמים מסע: הרצאה מרתקת והתוועדות סוחפת ● גלריה

היום האחרון במסע תלמידי ישיבות 'תומכי תמימים' באור יהודה לחצרות קודשנו, נפתח בשעות הבוקר בהרצאה מאלפת של הרב חיים שאול ברוק מ'ועד הנחות בלה"ק'.

בעזרת מצגת מיוחדת, חשף הרב ברוק בפני התמימים עובדות נדירות ובלתי ידועות הקשורות לעבודה של צוות ועד הנחות. הרב ברוק סיפר לתמימים המרותקים על הגהות הרבי וההנחיות שניתנו לצוות המגיהים. "הרבי, בהגהותיו, חינך את המגיהים והמניחים ללמוד בעצמם איך להכין את השיחות של הרבי", אמר הרב ברוק.

ההרצאה המאלפת של הרב ברוק המחישה לקהל התמימים את עבודת ועד הנחות בלה"ק וגרמה להם לחוות מקרוב איך מתנהלת העבודה מאחורי הקלעים בהגהות על תורת הרבי – שזה, למעשה, היה המוטו של 'מבצע תורה' שליווה את כל ההכנות למסע.

לאחר עוד סדרים בבית חיינו 770, המשיכו התמימים להתוועדות צאתכם לשלום, בטרם השיבה לארץ הקודש, שנערכה בקמפוס 'אור אבנר - חב"ד' המרווח בקווינס שבניו יורק. התמימים, הוריהם וצוות הישיבה, התקבלו על ידי השלוחים הרב זבולון זבולונוב והרב לוי יצחק וולוביק.

בטרם ההתוועדות, הכירו התמימים את המרכז הבוכרי של קווינס; קהילת גדולה ההולכת ומתרחבת.

השלוחים המסורים ערכו שולחן גדול לכבוד התמימים, כשחברי הקהילה המקומי התרגשו ושמחו לראות כמות כה גדולה של תמימים, נרות להאיר. "זה עושה לנו חם בלב", אמר אחד מהם.

ההתוועדות נחתמה בריקודים סוחפים, מתוך שבת אחים גם יחד, מתוך תפילה זכה וטהורה לזכות עוד לפני החזרה ארצה, להתבשר בביאת משיח צדקנו במהרה בימנו.

למסע המדובר, קדמו חודשים של "מבצע תורה" תוסס. חודשים של עמל ויגיעה בלימוד התורה, במסגרת שלב א' ב"מבצע תורה" בישיבה, שכלל השקעה מיוחדת וגדולה בלימוד נגלה וחסידות, מה שהחדיר אווירה לימודית ערה בין כותלי הישיבה לאורך כל שעות היום. המבצע שילב בתוכו מבחנים מיוחדים של הנהלת הישיבה.

כפי שדיווחנו, מנתוני ביניים של "מבצע תורה", עולה הנתון המפעים הבא: הבחורים נבחנו על אלפי דפי גמרא, לצד אלפי שיחות נבחרות של הרבי. המבחנים נערכו בקבוצות-קבוצות במהלך החודשים האחרונים. לצד זה, נבחנו הבחורים גם על מאמרי 'באתי לגני' כהכנה לי' שבט.

במסע השנה, לראשונה, התאפשר גם להורי המצטיינים להצטרף למסע. ואכן חלק נכבד נענה להצעה והצטרף. לבחורים מצפה תוכנית עמוסה וגדושה בחצרות קודשנו ועל כך נדווח בהרחבה בימים הקרובים. צוות הישיבה עמל על תכנית מיוחדת לתמימים והוריהם שהצטרפו למסע, בכדי שכל רגע ורגע ינוצל במלואו.

הצלם חיים טויטו שמלווה את מסע התמימים, מגיש גלריה מהיום האחרון למסע>>
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.