מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשע״ז 07.02.2017

ה'תמימים' סיירו בספריית אגו"ח ובחדר השידורים ● גלריה

מסע התמימים הגדול של תלמידי ישיבות 'תומכי תמימים' באור יהודה - ישיבה קטנה וישיבה גדולה בחצרות קודשנו, נמשך. במסגרת התוכנית הגדושה שממלאת את סדר יומם של התמימים, הם ביקרו בספריית 'אגודת חסידי חב"ד העולמית' והתקבלו על ידי הספרן הוותיק הרב שלום דובער לוין, שהדריך את התמימים במהלך ביקורם הממושך, והציג להם את התערוכה המושקעת ● במהלך הביקור יפקדו התמימים את האוהל הק' של הרבי  התמימים הגיעו לחצרות קודשנו
ה'תמימים' סיירו בספריית אגו
צילום: חיים טויטו
סע התמימים הגדול של תלמידי ישיבות 'תומכי תמימים' באור יהודה - ישיבה קטנה וישיבה גדולה בחצרות קודשנו, נמשך. במסגרת התוכנית הגדושה שממלאת את סדר יומם של התמימים, הם ביקרו בספריית 'אגודת חסידי חב"ד העולמית' והתקבלו על ידי הספרן הוותיק הרב שלום דובער לוין.

הרב לוין הדריך את התמימים במהלך ביקורם הממושך, הציג להם את התערוכה המושקעת, כשהוא מפרט ומספר לתמימים את דברי ימי ההיסטוריה של הפריטים השונים.

בהמשך, ביקרו התמימים בחדר השידורים הנוסטלגי WLCC, שם קיבלו הסבר מפורט על ימי השידורים מהתוועדויות הרבי שהועברו בימים ההם בשידור ישיר לכל מרחבי תבל.

לאחר הסיורים המוצלחים, התיישבו התמימים להתוועדות חסידית יחד עם צוות הישיבה, בראשות הרב שלום דובער הנדל, האזינו לסיפורים ושביבים על הנהגות הרבי, שמענו פרקים מרגשים מהקודש פנימה והאזינו לרגעים שחוו רבני הישיבה בימי לימודיהם בבית חיינו.

חודשים של "מבצע תורה" קדמו למסע השנתי לחצרות קודשנו. חודשים של עמל ויגיעה בלימוד התורה, במסגרת שלב א' ב"מבצע תורה" בישיבה, שכלל השקעה מיוחדת וגדולה בלימוד נגלה וחסידות, מה שהחדיר אווירה לימודית ערה בין כותלי הישיבה לאורך כל שעות היום. המבצע שילב בתוכו מבחנים מיוחדים של הנהלת הישיבה.

מנתוני ביניים של "מבצע תורה", עולה הנתון המפעים הבא: הבחורים נבחנו על אלפי דפי גמרא, לצד אלפי שיחות נבחרות של הרבי. המבחנים נערכו בקבוצות-קבוצות במהלך החודשים האחרונים. לצד זה, נבחנו הבחורים גם על מאמרי 'באתי לגני' כהכנה לי' שבט.

השנה, לראשונה, התאפשר גם להורי המצטיינים להצטרף למסע. ואכן חלק נכבד נענה להצעה והצטרף. לבחורים מצפה תוכנית עמוסה וגדושה בחצרות קודשנו ועל כך נדווח בהרחבה בימים הקרובים. צוות הישיבה עמל על תכנית מיוחדת לתמימים והוריהם שהצטרפו למסע, בכדי שכל רגע ורגע ינוצל במלואו.

הצלם חיים טויטו שמלווה את המסע, מגיש גלריה מהסיורים בחדר השידורים ובספריית אגו"ח, מההתוועדות ומהלימודים ב-770
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.