מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשע״ז 05.02.2017

המסע הגדול: התמימים הגיעו לחצרות קודשנו ● גלריה

בנים שבים לאבא. שום מילה לא תוכל לתאר את ההתרגשות העצומה שאחזה בתמימים, תלמידי ישיבות 'תומכי תמימים' באור יהודה - גדולה וקטנה, ברגע שפרקו את מזוודותיהם בחצרות קודשנו 770 ונכנסו פנימה בסערה. החיבוקים, השמחה, האווירה, לחיצות הידיים ● במהלך הביקור יפקדו התמימים את האוהל הק' של הרבי  התמימים הגיעו לחצרות קודשנו
המסע הגדול: התמימים הגיעו לחצרות קודשנו ● גלריה
צילום: חיים טויטו
שבים לאבא. שום מילה לא תוכל לתאר את ההתרגשות העצומה שאחזה בתמימים, תלמידי ישיבות 'תומכי תמימים' באור יהודה - גדולה וקטנה, ברגע שפרקו את מזוודותיהם בחצרות קודשנו 770 ונכנסו פנימה בסערה. ההתרגשות, החיבוקים, השמחה, האווירה, לחיצות הידיים.

כאילו לא נחתו ברגע זה מטיסה, כאילו העיניים לא עייפות, כאילו אין שום דבר אחר בעולם, הבחורים נכנסו בסערה לבית חיינו ותיכף התיישבו והחלו ללמוד מתורת המלך.

כמה חיכו התמימים לרגע המיוחל הזה, בו יזכו לבקר אצל הרבי, בערב היום הגדול והקדוש, י' שבט, יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע ויום קבלת הנשיאות של הרבי.

חודשים של "מבצע תורה" קדמו למסע השנתי לחצרות קודשנו. חודשים של עמל ויגיעה בלימוד התורה, במסגרת שלב א' ב"מבצע תורה" בישיבה, שכלל השקעה מיוחדת וגדולה בלימוד נגלה וחסידות, מה שהחדיר אווירה לימודית ערה בין כותלי הישיבה לאורך כל שעות היום. המבצע שילב בתוכו מבחנים מיוחדים של הנהלת הישיבה.

מנתוני ביניים של "מבצע תורה", עולה הנתון המפעים הבא: הבחורים נבחנו על אלפי דפי גמרא, לצד אלפי שיחות נבחרות של הרבי. המבחנים נערכו בקבוצות-קבוצות במהלך החודשים האחרונים. לצד זה, נבחנו הבחורים גם על מאמרי 'באתי לגני' כהכנה לי' שבט.

השנה, לראשונה, התאפשר גם להורי המצטיינים להצטרף למסע. ואכן חלק נכבד נענה להצעה והצטרף. לבחורים מצפה תוכנית עמוסה וגדושה בחצרות קודשנו ועל כך נדווח בהרחבה בימים הקרובים. צוות הישיבה עמל על תכנית מיוחדת לתמימים והוריהם שהצטרפו למסע, בכדי שכל רגע ורגע ינוצל במלואו.

הצלם חיים טויטו שמלווה את המסע, מגיש גלריה ראשונה מהביקור בחצרות קודשנו. נמשיך לעקוב ולדווח בדיווחים ובגלריות מהביקור המיוחד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.