מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ז 21.11.2016

ברוב פאר והדר: חגיגת סיום הרמב"ם ברחובות

ברוב פאר והדר התקיימה חגיגת סיום המחזור הל"ה ותחילת מחזור הל"ו בלימוד שלושה פרקים ברמב"ם בבית כנסת חב"ד המרכזי ברחובות ● הרב אברהם שרמן חבר ביה"ד הרבני הגדול בירושלים (לשעבר), נשא את המשא מרכזי והרחיב על שיטת הרמב"ם וחשיבות שמירת התקנה בלימוד הרמב"ם   חגיגת סיום הרמב"ם ברחובות
ברוב פאר והדר: חגיגת סיום הרמב
צילום: סיון אופיר
ברוב פאר והדר התקיימה חגיגת סיום המחזור הל"ה ותחילת מחזור הל"ו בלימוד שלושה פרקים ברמב"ם כל יום לפי תקנתו הקדושה של הרבי, שהצטרפו אליה גדולי התורה והחסידות.

מאות אנשים גדשו את בית כנסת חב"ד המרכזי ברחובות. הרב מנחם מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד ושכונת דניה ברחובות וחבר בי"ד רבני חב"ד בארה"ק ת"ו, סיים את המחזור הל"ה בהסבר מקיף ע"פ דברי הרבי על סיום הרמב"ם בנושא שתי תקופות שתהיינה בימות המשיח: הראשונה עולם כמנהגו נוהג והשניה תקופה ניסית, והרחיב על חשיבות לימוד הרמב"ם ע"פ הוראת הרבי מליובאוויטש.

הרב מאיר אהרון ראש כולל "אור יעקב" ורב קהילת "יד לשבים" פתח את המחזור הל"ו בהסבר מקיף על השיטות בהשגחה פרטית של הקב"ה וחידוש הבעש"ט זי"ע בהשגחה פרטית על כל נברא, בדומם צומח חי מדבר, ואיך שכל פרט משלים את הבריאה כולה, וזוהי שיטת החסידות.

הרב יחיאל גלוכובסקי, רב קהילת חב"ד הצעירה, דיבר בענין "גדולה הכנסת אורחים יותר מקבלת פני השכינה" לשיטת הרמב"ם.

הרב אפרים מיפעי ראש כולל ערב בביכנ"ס חב"ד, קרא להשתתף בשיעורי לימוד הרמב"ם ובשיעורי תורה בכלל.

הרב אברהם שרמן חבר ביה"ד הרבני הגדול בירושלים (לשעבר), נשא את המשא מרכזי והרחיב על שיטת הרמב"ם וחשיבות שמירת התקנה בלימוד הרמב"ם ועל שולחן ערוך הרב של האדמו"ר הזקן רבי שניאור זלמן מלאדי, מייסד חסידות חב"ד וכן הרחיב בנושא גיור כהלכה. בסיום דבריו דיבר על פעולותיהם הכבירות של אלפי שלוחי הרבי ברחבי תבל למנוע התבוללות ולקרב יהודים ליהדות, לתורה ומצוות.

כמו"כ השתתפו: הרב דוד משה רוזנבאום, בנו של האדמו"ר מקרעטשניף ורב קהילת קרעטשניף ברחובות. הרב נתן וינפלד רב קהילת דורשי ה'. הרב שמעון שאער, שליח הרבי בקרית משה וראש כולל בעלי בתים בקרית משה, ר' פנחס הומינר, חבר מועצת העיר ושלוחי הרבי ברחבי העיר.

הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי הנעים את הערב בשירים חסידים.

הערב אורגן על ידי צעירי אגודת חב"ד ברחובות בראשות הרב אברהם מרדכי קסטל, השליח הראשי ומנהל בית חב"ד רחובות ועוזרו הרב מיכאל רייניץ ובשיתוף גבאי בית כנסת חב"ד ובראשם הרב אריה לוין
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.