מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תשע״ז 01.11.2016

המושל הכללי של קנדה ביקר בכותל המערבי

המושל הכללי של קנדה מר דייוויד ג'ונסטון - ביקר היום אחר הצהריים ברחבת הכותל המערבי יחד עם רעייתו ומשלחת אנשיו. במהלך הביקור למד ג'ונסטון על הקשר של העם היהודי אל המקום, והתפעל מחשיפות עברו המפואר. המושל ורעייתו שוחחו עם אזרחים ומתפללים והתעניינו אודות הקשר אל מקום המקדש  המושל הכללי
המושל הכללי של קנדה ביקר בכותל המערבי
המושל הכללי של קנדה מר דייוויד ג'ונסטון - ביקר היום אחר הצהריים ברחבת הכותל המערבי יחד עם רעייתו ומשלחת אנשיו, והתקבל על ידי מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מר מרדכי (סולי) אליאב.

במהלך הביקור למד ג'ונסטון על הקשר של העם היהודי אל המקום, והתפעל מחשיפות עברו המפואר. המושל ורעייתו שוחחו עם אזרחים ומתפללים והתעניינו אודות הקשר אל מקום המקדש.

לאחר שנשא תפילה על יד הכותל המערבי, כתב ג'ונסטון בספר המבקרים: "מפעמת בכולנו התקווה לחזונו של המלך שלמה לבואם של העמים כולם לכאן, ולמצוא שלום".

רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ שליט"א אמר כי מדובר בביקור המדיני הראשון בכותל המערבי לאחר החלטת אונסק"ו וזהו מסר ברור לעולם כי ההחלטה של אונסק"ו היא החלטה אומללה.

"ביקורו של המושל היום בכותל מעיד כי ההכרה של העולם במציאות ההיסטורית אינה משתנה כמלא הנימה, ונוגדת כל החלטה הזויה שיוצאת מבית אונסק"ו" אמר הרב.

המחזה המרגש של מיליון וחצי האנשים שפקדו את הכותל המערבי במהלך חגי תשרי מחזק את תחושותינו ומהווה תשובת אמת לקשר של העם היהודי למורשתו.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.