מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תשע״ז 01.11.2016

פרוייקט מיוחד: עשרת הרגעים הגדולים של תשרי ב-COL

JEM
רגע אחרי שאלפי האורחים ששהו במהלך חודש תשרי בחצרות קדשנו נסעו לבתיהם, ליקט COL את עשרת הרגעים הגדולים של החודש, שפורסמו באתר וקיבלו את סך הצפיות הגבוה ביותר ● מוצאי יום-הכיפורים בד' אמותיו של הרבי, הריקוד העוצמתי של "ברוכים הבאים" וההתוועדות ההיסטורית עם מזכירו של הרבי, כמו רגעים נוספים, שעשו את החודש של אלפי האורחים  כנסו לפרוייקט
פרוייקט מיוחד: עשרת הרגעים הגדולים של תשרי ב-COL

רגע 1:
"יודעי תרועה": רב-שיח מיוחד סחף את האורחים ל'תקיעות' עם הרבי

ערב ראש השנה. הכמיהה העזה לראות באור פני מלך בשעה הנעלית של ה'תקיעות', כשהרבי מחולל לעיני כל 'סדרים' שמיימיים אופפת את הכול; 'ועד תלמידי התמימים' מקיים רב-שיח ייחודי בהשתתפות שלושה חסידים שזכו לעמוד בקירוב מקום לרבי בשעת ה'תקיעות', שמתארים ומשתפים ברגעים הנשגבים.
 גלריה מרב-השיח

רגע 2:
"אשרינו ומה טוב חלקנו"; הריקוד העוצמתי של "ברוכים הבאים"

המעמד הנפלא של "ברוכים הבאים", בו מתכנסים יחדיו אלפי האורחים, מהווה ללא ספק יריית פתיחה עוצמתית ורבת משמעות לקראת החודש. הנאומים המעוררים, ניגוני החסידים, הישיבה "שבת אחים גם יחד" והריקוד הסוער, נחרתים בלב והסערה שהם מחוללים לא שוככת.
 דיווח וגלריית ענק מהכינוס

רגע 3:
המחזה שריגש המונים: אלפי בחורים בהתוועדות עם הרבי

פעמים רבות במהלך החודש קיים ה'ועד' הקרנות מיוחדות של וידאו של הרבי, באדיבות חברת JEM, בפני קהל האורחים, אולם ההקרנה המיוחדת מכל - הייתה בשעה שאלפי תלמידי התמימים, דוברי השפות השונות, ישבו במשך מספר שעות לצפות בהתוועדות ו' תשרי תשמ"ב עם הרבי. שיחות עמוקות, ניגונים עמוקים, כמו גם עידודים ורגעי שמחה היו מנת חלקם של ההמונים, שחשו כי הם ממש נוכחים בהתוועדות.
 גלריה מההקרנה

רגע 4:
גלריה מאירת עיניים: קול התורה רועם ב770

במשך חודש ימים, רעם קול התורה בחלל 770 והישיבה שע"י האהל הק'. שימי קוטנר צילם גלריה מרהיבה המציגה את סדרי הלימוד השוקקים, עליהם פיקד 'ועד תלמידי התמימים'
 גלריה מסדרי הלימוד

רגע 5:
יום הכיפורים באהל הק'

אלפי אורחים, חסידים ותלמידי התמימים שהו בסמוך לד' אמותיו של הרבי בחגים ובשבתות. במוצאי יום הכיפורים, הצליח צלם COL לתעד את הקהל העצום רגעים ספורים אחר צאת החג.
 גלריית ענק מיוה"כ באהל הק'

רגע 6:
שיעורים והתוועדויות עם ה'חוזר'


ה'חוזר' של הרבי, הרב יואל כהן, התוועד ומסר שיעורים מספר פעמים במהלך החודש לאלפי האורחים. הוא ביאר והעמיק עמהם בביאורי הרבי לחגים, והתוועד אתם במשך שעות ארוכות
 פנינים ותמונות מההתוועדות עם ה'חוזר'
 גלריה מאחד השיעורים העיוניים

רגע 7:
לראשונה: מזכירו של הרבי התוועד עם קהל האורחים

התוועדות ייחודית שקיים ה'ועד' במהלך החודש, הייתה עם מזכירו של הרבי, הרב חיים יהודה קרינסקי, שבמשך שעות ארוכות שיתף את המוני המשתתפים ברגעים טמירים שזכה לחוות במסגרת התפקיד הנעלה בו זכה. הרב קרינסקי אף עורר את האורחים וחלק עמם את היחס המיוחד והאהבה שהעניק הרבי לתלמידי התמימים.
 פנינים מההתוועדות וגלריה

רגע 8:
קהל המונים בסיום הרמב"ם בד' אמותיו הק' של הרבי

קהל המונים התאסף למעמד "סיום הרמב"ם" בסמיכות לאהל הק', בו נשאו דברים: ה'חוזר', הרב יואל כהן; הרב זושא ווינער; הרב ליבל אלטיין והרב חיים שאול ברוק.
 דיווח וגלריה

רגע 9:
פאנל היסטורי: מזכירו ורופאו של הרבי תיארו את הלילה הדרמטי
הרב יהודה קרינסקי, ד"ר איירה ווייס, הרב י"י גרונר, הרב אליעזר זקליקובסקי
במסגרת הפעילות רחבת ההיקף של ה'ועד' לדוברי האנגלית המתארחים בחצרות קדשנו בחודש החגים והמתגוררים בשכונה, התקיים פאנל היסטורי בהשתתפות מזכירו של הרבי, הרב יהודה קרינסקי, רופאו האישי, ד"ר איירה ווייס, השליח הרב יוסף יצחק גרונר, ובהנחיית השליח הרב אליעזר זקליקובסקי בו שבו המשתתפים אל הלילה הדרמטי של שמיני-עצרת תשל"ח, בו אירע מאורע הלב, והתקופה שאחריו. במהלך הפאנל נשמעו עשרות סיפורים ועובדות מהתקופה, רבים מהם לא נודעו עד הלום.
 דיווח וגלריה מהפאנל ההיסטורי

רגע 10:

עוצמה חסרת רע: כינוס "צאתכם לשלום"


רגע לפני שאלפי האורחים נוסעים לבתיהם וישיבותיהם, כינס אותם 'ועד תלמידי התמימים' לכינוס "צאתכם לשלום" עוצמתי, בו התעוררו כיצד לממש ולנצל "טאפארו דא פלאחו" את החבילות שקיפלו במהלך החודש העמוס לחיות עם הרבי במהלך השנה כולה.
 דיווח מלא, גלריית ענק מהכינוס

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.