מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשע״ו 29.09.2016

מעמד כינוס אבות וחלוקת תעודות בישיבת תות"ל באר שבע

ישיבה קטנה תות"ל באר שבע לבשה חג, לרגל כינוס אבות התמימים בישיבה, וחלוקת מלגות ופרסים לתלמידי הישיבה שהשקיעו במהלך השנה החולפת, בלימוד ושינון כל מסכת בבא בתרא   חלוקת תעודות
מעמד כינוס אבות וחלוקת תעודות בישיבת תות
ישיבה קטנה תות"ל באר שבע לבשה חג, לרגל כינוס אבות התמימים בישיבה, וחלוקת מלגות ופרסים לתלמידי הישיבה שהשקיעו במהלך השנה החולפת, בלימוד ושינון כל מסכת בבא בתרא.

הכינוס החל בלימוד משותף, האבות עם בניהם התמימים באולם חדר האוכל בישיבה, והמשיך בכינוס הגדול בהיכל הישיבה. בכינוס נשאו דברים ראש הישיבה הרב ראובן סויסא, שהעלה על נס את התמימים המצטיינים שזכו לסיים את כל מסכת בבא בתרא. אחריו נשאו דברים הרב יוסף שמחה גינזבורג רב העיר עומר, והרב מאיר סויסא רב שכונה א' ומנהל מחלקת הכשרות בבאר שבע, שנשאו דברים במעלת תלמידי התמימים בישיבה השוקדים ועמלים בלימודם בהתמדה גדולה, ובמעלת הישיבה המשמשת מגדלור של תורה וחסידות לכל באר שבע. הרב יוסף דייטש ר"מ ומשפיע בישיבה, דיבר מענייני דיומא דחודש אלול המלך בשדה.

חתם את הכינוס הרב ניצן חלק מנהל הישיבה, שעודד את התמימים להמשיך ולהתייגע בלימודם, והודה להורי התלמידים על שהגיעו לחגוג עם בניהם את המעמד המיוחד.

בסיום הכינוס עלו התלמידים המצטיינים מסיימי מסכת בבא בתרא, לקבלת מלגות ופרסים מראש הישיבה הרב ראובן סויסא והמנהל הרב ניצן חלק. כשבסיום המעמד ערך א' התמימים סיום מסכת על מס' בבא בתרא.

לאחר הכינוס התישבו התלמידים וההורים להתוועדות חסידים, בהשתתפות הרב דובער דלווין ר"מ בישיבה, הרב יוסף יצחק מרנץ ר"מ בישיבה והרב משה חיים טויסטר משפיע בישיבה, שהמשיכו את הערב המיוחד בהתוועדות חסידית עד שעת לילה מאוחרת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.