מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשע״ו 29.09.2016

פעילי חב"ד לא נחים: ערב חב"ד ענק ועוצמתי בראשון לציון

'פעילי חב"ד' שבצאגו"ח בשיתוף השלוחים המקומיים חתמו את שנת 'הקהל' בעוד ערב חב"ד ענק ● למעלה מ-1,000 איש גדשו את האולם ואת 2 היציעים בהיכל התרבות ● גם מנהלי היכל התרבות לא זוכרים את האולם מלא כל כך ● הערב עמד בסימן הנגינה החב"דית וקבלת החלטות טובות מעשיות ● "התגובות הנהלבות והמרגשות מהמשתתפים לא מפסיקות להגיע" מציינים שלוחי הרבי ופעילי חב"ד שהזמינו את מקורביהם לאירוע ● חותמים את שנת הקהל  פעילי חב"ד לא נחים
פעילי חב
למעלה מ-1,000 מתושבי העיר ראשון לציון, נס ציונה ומערי הסביבה גדשו את היכל התרבות בכינוס 'הקהל' מרגש ועצמתי. ערב זה הוא הרביעי בסדרה של כינוסי 'הקהל' שנערכו במשך השנה האחרונה בערים מרכזיות ברחבי הארץ על ידי 'פעילי חב"ד' בשיתוף השלוחים די בכל אתר ואתר.

הערב הוקדש ברובו המוחלט לנגינה חסידית, בהנחייתו של הרב פנחס מרטון משלוחי הרבי לקרית ביאליק, שממשיך בכך את המסורת של אביו ע"ה מחלוצי מפיצי הנגינה החב"דית בקרב הקהל בישראל. האמן שהנעים לקהל הוא ר' שולי רנד שסחף ורומם את הקהל בשירתו הלבבית והמיוחדת.

במהלך הערב נאם המרצה החב"די הרב שניאור אשכנזי שמכהן גם כרב בית הכנסת המרכזי בעיר, בנואמו עודד את הקהל לקביעת עתים בלימוד החסידות וסיפר מחוויותיו האישיות בהקשר לזה.

הערב נחתם בריקוד חסידי סוחף ובברכתם של השליח הראשי לעיר הרב יצחק גרוזמן ורב הקהילה בעיר הרב מרדכי דובראבסקי.

מפעילי חב"ד מוסרים את תודתם לשלוחי הרבי ופעילי חב"ד שדאגו להביא את שכניהם ומכריהם לאירוע, ובפרט לשליח הרב חיים ריבקין והרב מענדי דובראווסקי שעמלו רבות על יוזמת וארגון הארוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.