מערכת COL | יום כ"ה אלול ה׳תשע״ו 28.09.2016

בשורה: 'היום יום המבואר' יצא מבית הכורך

בשורה גדולה למחבבי הספר החב"די, תמימים חסידים ושלוחים, וכל העוסקים בתורת כ"ק אדמו"ר – עם צאתו לאור של הספר החדש 'היום יום המבואר' בהוצאת 'אוצר החסידים – קה"ת' ● הספר, בן למעלה מ1,000 עמודים, מבאר בהרחבה פתגם אחרי פתגם ב'לוח אור זרוע לחסידי חב"ד', כשהוא מביא את כל הביאורים שנאמרו ונכתבו במשך השנים על ידי הרבי בעצמו במשך השנים ● כך גם כל המנהגים שנקבעו ב'היום יום' מתבארים היטב, כאשר מתברר מה החידוש שבכל מנהג על פני הנהוג קודם, ומהם מקורות מנהגינו לפרטים מלאים
בשורה: 'היום יום המבואר' יצא מבית הכורך
בשורה גדולה למחבבי הספר החב"די, תמימים חסידים ושלוחים, וכל העוסקים בתורת כ"ק אדמו"ר – עם צאתו לאור של הספר החדש 'היום יום המבואר' בהוצאת 'אוצר החסידים – קה"ת'.

הספר, בן למעלה מ1,000 עמודים, מבאר בהרחבה פתגם אחרי פתגם ב'לוח אור זרוע לחסידי חב"ד', כשהוא מביא את כל הביאורים שנאמרו ונכתבו במשך השנים על ידי הרבי בעצמו במשך השנים. כך גם כל המנהגים שנקבעו ב'היום יום' מתבארים היטב, כאשר מתברר מה החידוש שבכל מנהג על פני הנהוג קודם, ומהם מקורות מנהגינו. בתחילת הספר 'מבוא' רחב הסוקר את הלוח שהתקבע כחלק מחייו של כל חסיד.

הספר שנערך ע"י הרב שמואל רסקין, יוצא לאור ביוזמת ובמימון 'מכון הספר – תפארת רפאל', בראשות הרה"ג הרה"ת ר' אברהם אלאשוילי שאף הגיה את הספר וקבע את תצורתו.

"ניתן לומר בלי גוזמה" – אומר הרב אלאשוילי – "כי זוהי אנציקלופדיה ל'היום יום', כאשר כל מה שנכתב ונאמר על כך במשך השנים, הן על ידי הרבי הקודם והן על ידי הרבי רוכז כאן".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.