מערכת COL | יום כ"ד אלול ה׳תשע״ו 27.09.2016

תשלומי ארבעה וחמישה • הרב מנחם גערליצקי

האם אכן כל שקל שאני תורם במסגרת קמפייני ה'צ'ארידי' למיניהם מוכפל או משולש, זה אני לא באמת יודע • מה שאני כן יודע שכל קמפיין כזה שצץ מכפיל ומשלש את הפניות שאני מקבל לקמפיינים דומים • אין ספק, כולם אהובים כולם ברורים וכולם פותחים את פיהם ואומרים "תרום לנו", אל תפספס את ההזדמנות להכפיל או לשלש את שווי התרומה שלך • ואני תורם ותורם, ומכפיל ומשלש את גובה המינוס שלי • הרב מנחם גערליצקי בטור לקראת יום השותפות של נשי ובנות חב"ד תשלומי ארבעה וחמישה
תשלומי ארבעה וחמישה • הרב מנחם גערליצקי
האם אכן כל שקל שאני תורם במסגרת קמפייני ה'צ'ארידי' למיניהם מוכפל או משולש, זה אני לא באמת יודע. מה שאני כן יודע שכל קמפיין כזה שצץ מכפיל ומשלש את הפניות שאני מקבל לקמפיינים דומים.

אין ספק, כולם אהובים כולם ברורים וכולם פותחים את פיהם ואומרים "תרום לנו", אל תפספס את ההזדמנות להכפיל או לשלש את שווי התרומה שלך. ואני תורם ותורם, ומכפיל ומשלש את גובה המינוס שלי. ולעצמי אני חושב שמה שבאמת הייתי רוצה זה לתרום לקמפיין כזה שלא רק משלש את שווי התרומה אלא מכפיל ומשלש את האפקטיביות והתשואה שהתרומה הזו יכולה לחולל ולהשיג.

אלא שרוב הארגונים מנוהלים בידי גברים, ואנחנו כידוע, מסודרים, מאורגנים מסורים ומוכשרים, אבל לא ממש מסוגלים לעשות כמה דברים במקביל, הכרתי אחד כזה שאפילו לעלות במדרגות תוך כדי לעיסת מסטיק גם היה מורכב מידי בשבילו, או זה או זה.

אבל נשים, נשים זה אחרת, נשים זה "מולטיטסקינג" . נשים מסוגלות ועושות אלף ואחד דברים במקביל, ובהצלחה. ולא כל שכן נשי ובנות חב"ד. כמי שזכה מינקות ממש להיחשף ל'מאחורי הקלעים' של הארגון המדהים הזה (הלא הוא המטבח, חדר הכביסה, המקלחת וחדר הילדים בביתנו הקט), וכמי שארוחות הערב, המקלחות וההשכבות בילדותו, התבצעו תמיד לצלילי אספות טלפוניות עם זקנות הארגון הכבודות \ מפיקים ואמרגנים \ רבנים ומרצים \ זמרות ומשוררת \ שלא לדבר על ספרי הלקוטי שיחות והתוועדויות שהיו תמיד ברקע, מרוטים ומהוהים מרוב עיון מתמיד, במטרה לזקק את המסר והתוכן הנכונים ביותר. אני חושב שאני בהחלט יכול להעיד על כך.

כשמדובר בארגון המתנהל על ידי נשים המסוגלות לנצל את הזמן ולהספיק לפחות פי ארבע, אין פלא שכל פעולה של ארגון נשי חב"ד, בין עם זה שפרה ופועה, הכנס השנתי, בת מלך, נש"ק, או כל מה שזה לא יהיה, כל פעולה שכזו אפקטיבית ומשפיעה לפחות פי ארבע:

פעולות אלו משפיעות לא רק על ה'חוצה' ומעגל המקורבות, ולא רק על ה'פנימה' נשי ובנות החסידים לכשעצמן. הארגון הזה משפיע יותר מכל עלינו! על כולנו! על המשפחות על הבעלים, על הילדים ועל הנכדים, על קהילת חב"ד כולה.

כי מי שמעצב ומחנך את דור העתיד יותר מכל מוסד או ארגון היא האישה החבדי"ת, וכאשר היא זוכה להעצמה הנכונה ולמסגרת החסידית ולאקלים החסידי שארגון נשי חב"ד מעניק לה, אז אוטומטית הבית נראה אחרת, הבעל נראה אחרת, הילדים נראים אחרת, וכולנו קהל חסידי חב"ד נראה אחרת, וכשאנחנו נראה אחרת העולם כולו, בסופו של דבר, יראה אחרת.

בואו לתרום היום לארגון נשי חב"ד. כל שקל שתתרמו לא רק יוכפל פי ארבע אלא גם ינוצל פי ארבע. זו לא תרומה לארגון, זו תרומה לעצמנו.

חבר'ה הגיע הזמן שנבין ש"קליות ואגוזים" זה פסה, "חובת נשי ובנות החסידים יחיו לעמוד בשורה ראשונה בכל מפעל של חזוק הדת והיהדות בכלל". זה לא יקרה בעזרת קליות ואגוזים, זה יקרה כשכל אחד מאתנו יוציא היום את כרטיס האשראי שלו, ויתרום. זכרו "חובת נשי ובנות החסידים יחיו לעמוד בשורה ראשונה בכל מפעל" - כולל ובעיקר מפעל הצ'ארידי... בואו נעזור לזה לקרות.

*

לתרומות לארגון נשי חב"ד - לחץ כאן

או התקשרו: 📞 073-3943307
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.