מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשע״ו 26.09.2016

צעירי חב"ד ערכו חופה מרגשת בכפליים

מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור מלווים את מצויני צה"ל בסיוע רוחני וגשמי מרגע הפציעה ובמהלך כל תהליך השיקום ● השבוע ההתרגשות הייתה בכפליים: תחת החופה עמדו החתן והכלה כששניהם הם ממצויני צה"ל. הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד המלווה אותם שימש כמסדר חופה קידושין עבורם ושיתף בהתרגשותו את הקהל הרב שהגיע להשתתף בשמחתם החתונה של הפצועים  חופה מרגשת
צעירי חב
מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור מלווים את מצויני צה"ל בסיוע רוחני וגשמי מרגע הפציעה ובמהלך כל תהליך השיקום. רגע השיא והמרגש ביותר בשיקום הפצועים זה כאשר הם זוכים להקים בית נאמן בישראל ולהינשא.

השבוע ההתרגשות הייתה בכפלים כאשר תחת החופה עמדו החתן והכלה כששניהם הם ממצויני צה"ל. הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד המלווה אותם שימש כמסדר חופה קידושין עבורם ושיתף בהתרגשותו את הקהל הרב שהגיע להשתתף בשמחתם החתונה של הפצועים.

"למען האמת, אני מתרגש במיוחד היום. אני חייב לשתף אתכם במשהו אישי - זכיתי שאני שליח חב"ד בצעירי חב"ד למצויני צה"ל כפי שהרבי מליובאויטש בחר להגדיר את פצועי צה"ל. לערוך חופה לחייל שנפצע למען הגנת ישראל זאת התרגשות עצומה עבורי. היום ההתרגשות כפולה גם החתן שלנו חיים וגם הכלה אורי שניהם מאותם מצויני צה"ל שלחמו ונפצעו להגנת עם ישראל וארץ ישראל. חיים ואורי עברו תהליך שיקום ובמהלכו הם נפגשו. דומני שהרגע הזה של בניין בית משותף זה רגע השיא של השיקום לצאת ביחד מחוזקים לדרך חדשה של חיים טובים ומאושרים ביחד עד מאה ועשרים, אמן, אמר הרב קוטנר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.