מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשע״ו 26.09.2016

הסיפור מאחורי התמונה: היום לפני חמישים שנה

מספר ר' ברוך קיעוומאן: בעת היחידות שלנו בתור חתן וכלה כמה שבועות לפני החתונה, הרבי הבטיח להכלה, שלמרות שביום החתונה - כ"ג אלול תשכ"ו – הרבי יסע להאוהל, הוא יחזור בעוד מועד כדי שיוכל להשתתף בהחופה ע"י שהייתו בחדרו בעת חופתנו ● מה היתה בקשת הרב חודקוב? מי האריך בדרשתו למעלה משעתיים? ומתי חזר הרבי לחופה?  הסיפור מאחורי התמונה
הסיפור מאחורי התמונה: היום לפני חמישים שנה
מספר ר' ברוך קיעוומאן:

בעת היחידות שלנו בתור חתן וכלה כמה שבועות לפני החתונה, הרבי הבטיח להכלה, שלמרות שביום החתונה - כ"ג אלול תשכ"ו – הרבי יסע להאוהל, הוא יחזור בעוד מועד כדי שיוכל להשתתף בהחופה ע"י שהייתו בחדרו בעת חופתנו.

בבוקרו של כ"ג אלול יום החתונה פנה אלי מזכירו הראשי של הרבי - הרב חודקוב - בבקשה. היות שהגיע רב חשוב ממורוקו לבקר את הרבי, והרבי לא יוכל לקבלו ליחידות (שבאלול בכלל הרבי לא מקבל אנשים ליחידות במיוחד ביום שנוסע לאוהל) האם אפשר לסדר שהרב ינאום בעת הקבלת פנים. אני הבנתי שהבקשה מגיע מהרבי, ונעתי לחיוב בשמחה.

הקבלת פנים נערך למטה בהזאל הגדול של 770 בעוד שהנשים חגגו למעלה בהעזרת נשים. הרב ששמח על הכבוד שקיבל האריך בדרשתו למעלה משעתיים עד שאם הכלה ירדה למטה לתוך הבהמ"ד, דפקה על השולחן וצעקה "גענוג דרשות מען דארף גיין צו די חופה, די חתן כלה פאסטן!" מספיק עם הדרשות מוכרחים לילך אל החופה, הרי החתן והכלה צמים!

הרב ממורוקו מיהר לסיים את דרשתו והתחילו להוביל החתן וכלה אל החופה.

כאשר הכלה נכנסה תחת החופה, האוטו של הרבי הגיע אל מדריכת 770. הרבי חזר אל חדרו בדיוק כמו שהבטיח אל הכלה להיות נוכח בחדרו בשעת החופה.

תמונה זו המיחדת ביופי' צולם ע"י צלם החתונה ברגע שהרבי יצא מהאוטו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.