מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשע״ו 21.09.2016

בתי חב"ד נתניה בקמפיין שאוהב את העיר

בבתי חב"ד של העיר נתניה, מציינים בימים אלה בסיפוק, את סיומה של שנת "הקהל", שהייתה עמוסה בפעילות; ונערכים בע"ה, לקראת הרחבה גדולה עוד יותר - בכמות ובאיכות, של הפעילויות והשירותים, בשנה הבאה ● לקראת סיום השנה המיוחדת הגו בבית חב"ד נתניה "יום שותפות" מיוחד תחת היסמה: "אוהבים את נתניה - מעניקים לקהילה" לכתבה מלאה >> לתרומה מקוונת
בתי חב
לקראת ראש השנה ה'תשע"ז, מקיימים כלל בתי חב"ד בעיר; ובראשם, הסניף המרכזי, שבהנהגת השליח הראשי, הרב מנחם וולפא שליט"א - "יום שותפות" מיוחד, תחת הסיסמה: "אוהבים את נתניה - מעניקים לקהילה".

מספר הרב מנחם וולפא שיחי': "כמעט כל תושב בעיר נתניה, נהנה מפעילות חב"ד. בתי חב"ד, פרושים בכל שכונות העיר - הוותיקות והחדשות, ומעניקים לתושבים, מגוון שירותים: פעילויות חינוך ותרבות יהודית, לילדים ולנוער, שירותי יהדות וסיוע למשפחה - במעגל החיים, עזרה מאסיבית ופעילות תומכת לקשישים ולנזקקים, אירועים מרכזיים והמוניים, בחגים ובמועדי ישראל, מוסדות חינוך מגוונים ועוד. על כן, אך טבעי הוא, שבקמפיין כזה, נפנה גם אל "הקהל הביתי" שלנו; ונרתום גם אותו, להיות "שותף אמיתי בפעילות".

"אנו קוראים לכל חסיד וחסיד, שדברי הרבי וכבודו של הרבי יקרים בעיניו, להתגייס למשימה החשובה", ממשיך הרב טייכטל שיחי', "אלו הן 30 השעות, שבמהלכן, כל שקל שייאסף מהציבור הרחב, יוכפל פי 3!!, וימנף את פעילותה של "אימפריית חב"ד בנתניה", בצורה אדירה. לא לחינם בחרנו בתאריך המיוחד ח"י אלול, ליום השותפות. זוהי ההזדמנות שלנו ושלכם, לסיים את שנת הקהל, בתנופה האדירה ביותר, בס"ד!".

אתר ההתרמה, פעיל: מיום רביעי ח"י אלול (21.9) בשעה 16:00, בכתובת shutaf.im/netanya

חב"ד נתניה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.