מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשע״ו 21.09.2016

ראש העיר טבריה ביקר בישיבת "תומכי תמימים" בעיר

כמדי שנה בימים הסמוכים לראש-השנה עשרת שלוחי הרבי בעיה"ק טבריה מתקבצים בלשכת ראש העיר בראשות השליח הראשי הרב יוסף קרמר לאמירת לחיים לכבוד השנה החדשה וסקירת פעילות חב"ד במהלך כל השנה ● השנה לכב' שנת הקהל יזם הרב קרמר שפגישה זו תתקיים ביחד עם התלמידים השלוחים - תו"ת טבריה בזאל הישיבה  ראש העיר טבריה
ראש העיר טבריה ביקר בישיבת
כמדי שנה בימים הסמוכים לראש-השנה עשרת שלוחי הרבי בעיה"ק טבריה מתקבצים בלשכת ראש העיר בראשות השליח הראשי הרב יוסף קרמר לאמירת לחיים לכבוד השנה החדשה וסקירת פעילות חב"ד במהלך כל השנה.

השנה לכב' שנת הקהל יזם הרב קרמר שפגישה זו תתקיים ביחד עם התלמידים השלוחים - תו"ת טבריה בזאל הישיבה.

בצהרי היום הופיע ראש-העיר מר יוסי בן דוד בבנין הישיבה, בהתרגשות גדולה נכנס לזאל ההומה מקול תורה שנהפך בין-רגע לניגון חסידי. בראשית דבריו הודה לשלוחים הצעירים תלמידי הישיבה שהגיעו מכל רחבי הארץ ללמוד בטבריה ע"מ לחזקה ולהעצימה, תיאר באריכות את הקשר החם והידיות הרצופה עם הרב קרמר ועם שאר שלוחי העיר. והפטיר שלאן שהולך בעיר הוא חש את פעילות חב"ד מהשלוחים הותיקים הצעירים ותל' הישיבה.

הרב קרמר הודה לו על כל העזרה וציין בפני המשתתפים שהקמת התלמוד-תורה בעיר לפני שנתיים היא אך ורק הודות לראש-העיר, זכה רה"ע שהקים במו ידיו מוסד לרבי בטבריה - ת"ת חב"ד.

הרב זלמנוב ייצג את שלוחי הרבי הפזורים בשכונות העיר והודה בחום לראש-העיר שהוא ממש ממחיש את המשל של "המלך בשגה" שברוב הימים הוא פשוט מסתובב בשכונות ובין התושבים ודואג באופן אישי לצרכים הדחופים.

התל' השליח מנחם אלמליח סקר בפני רה"ע את פעילות התמימים בנוסף ללימודם במשך כל היום, רה"ע התפעל עמוקות מהדברים. לאחר תקיעת שופר ונתינת צדקה כתב ראש-העיר ברצינות רבה פ"נ שייקרא בערב ר"ה ע"י השליח ראש הישיבה הרב ברוך לבנוני. לפני יציאתו ביקש סיור ברחבי בנין הישיבה עם רבני הישבה הרב לבנוני והרב קוצובייבסק והבטיח שיעזור בכל כוחו להתקדמות הישיבה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.