מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ו 19.09.2016

מחאה גדולה בישיבת הרבנות הראשית: "כולנו הרב הבלין"

בישיבת מועצת הרבנות הראשית לישראל שנערכה היום בירושלים, הרבנים גינו בחריפות את ההתקפה הנפשעת על רב העיר קרית גת הרה"ג משה הבלין ● "לא נשתוק ולא נחריש, רבני ישראל יעמדו מאחוריו", אמר הרה"ר הרה"ג דוד לאו ● נשאו דברים חברי המועצת: הרה"ג שמעון אליטוב, הרה"ג יצחק רלב"ג שקראו לרבני ישראל שלא לעמוד מנגד. הרה"ג רצון ערוסי,  הרה"ג אברהם יוסף ורבנים נוספים, הצטרפו למוחים נגד הפגיעה בכבודו של רב בישראל ● בישיבה הובאה דעתו של הראשל"צ הרה"ג יצחק יוסף על הרב משה הבלין ש"הכל מקבלים פסיקותיו"  לדיווח המלא
מחאה גדולה בישיבת הרבנות הראשית:

כתב COL

בישיבת מועצת הרבנות הראשית לישראל שנערכה היום (שני) בירושלים, הרבנים גינו בחריפות את ההתקפה הנפשעת על רב העיר קרית גת הרה"ג משה הבלין.

הישיבה החלה בהצהרה של הרה"ר לישראל הרה"ג דוד לאו, על דעת הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף, ובה הביע הרב הראשי מחאה גדולה נגד הפגיעה בכבודו של הרב הבלין: "כל רבני ישראל צריכים לעמוד ולהתריע כשפוגעים ברב בישראל", אמר הרב לאו. "כולנו הרב הבלין! לא נשתוק ולא נחריש, רבני ישראל יעמדו מאחוריו".

חבר המועצת הרה"ג שמעון אליטוב, תיאר את מה שעובר על הרב הבלין ורעיתו הרבנית בימים אלו, והוסיף, ש"כל מי שמחריש ולא מוחה נגד הפעולות של החוליגנים הוא שותף מלא למעשה הפשע."

"לא יתכן שרבנים יחרישו מלומר את דעת התורה ודעת ההלכה, רק בגלל שיודעים שיש פושעים שעלולים להכותם", אמר הרב אליטוב בכאב.

הרה"ר הרב דוד לאו חיזק את דבריו, ולאחריו נשא דברים חבר המועצת הרה"ג הרב יצחק רלב"ג, שאמר: "לא משנה על מה הוויכוח והדיון, אם למישהו יש שיג ושיח עם רב, שיקח אותו לבי"ד. אם הם מרימים ידיים – אין לנו שיג ושיח איתם. אנו נרים קול זעקה פה במועצת הרבנות ונאמר שאין לנו חלק ונחלה איתם!"

הרה"ג הרב רצון ערוסי, רבה של קריית אונו, רבה של חולון והרה"ג הרב אברהם יוסף, ורבנים נוספים הצטרפו לקול המחאה והקריאה נגד הפוגעים בכבודו של רב בישראל.

לאחמ"כ הובאה דעתו של הראשל"צ הרה"ג הרב יצחק יוסף, ש"הרב משה הבלין מגדולי תלמידי החכמים מרבני ישראל. גאון ואיש הלכה שהכל מקבלים את פסיקותיו, ואי אפשר לעמוד מנגד שפוגעים בכבודו של הרב".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.