מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ו 19.09.2016

אלפי אורחים ופעילות שוקקת: כך מתנהלת הכנסת אורחים בתשרי

בימים אלו עורכים אלפי חסידי חב"ד, אנ"ש ותלמידי התמימים, את ההכנות לקראת הנסיעה לרבי לחודש תשרי, כשבד-בבד 'ועד תלמידי התמימים העולמי' המופקד על האירוח [לצד ארגון 'בנות חב"ד' המופקד על אירוח הבנות] נערך אף הוא לקראת הנהירה הגדולה והאירוח המאורגן והמסודר - בגשמיות וברוחניות ● COL מגיש לשירות הציבור סקירה מפורטת על תהליך הרישום והאירוח על-ידי 'ועד תלמידי התמימים העולמי'  סקירה מפורטת
אלפי אורחים ופעילות שוקקת: כך מתנהלת הכנסת אורחים בתשרי
צילומים: מנדי הכטמן, מאיר דהן. צילום רקע: ברוך עזאגווי

בימים אלו עורכים אלפי חסידי חב"ד, אנ"ש ותלמידי התמימים, את ההכנות לקראת הנסיעה לרבי לחודש תשרי, כשבד-בבד 'ועד תלמידי התמימים העולמי' המופקד על האירוח [לצד ארגון 'בנות חב"ד' המופקד על אירוח הבנות] נערך אף הוא לקראת הנהירה הגדולה והאירוח המאורגן והמסודר - בגשמיות וברוחניות.

COL מגיש לשירות הציבור סקירה מפורטת על תהליך הרישום והאירוח על-ידי 'ועד תלמידי התמימים העולמי'.

חודש אב:
תיאום עם הנהלות הישיבות

כבר בחודש אב, יושבים נציגי ה'ועד' עם הנהלת כל אחת מישיבות 'תומכי תמימים', ומתאמים עמם את אופן הפעילות ואת תאריכי הנסיעה המאושרים על-ידם לתלמידיהם.

ההנהלות מקבלות מידע מלא על תוכנית האירוח הגשמי והרוחני, סדרי הלימוד והתוכניות בחודש תשרי, מעדכנות מי נציגי ההנהלה ההולכים לנסוע לצד התלמידים לחודש תשרי, סדר העברת הדו"חות על תלמידיהם, ובקשות מיוחדות, ולאחר-מכן מתחיל הרישום בישיבה.

חודש אלול:
רישום מסודר, פקדונות והכנה רוחנית

בימיו הראשונים של חודש אלול נתלות בישיבות מודעות מסודרות המפרטות את פרטי הרישום המדויקים בצורה שלא תותיר ספיקות ושאלות, החל מזמני הרישום, ימי פתיחת וסגירת מערכי השינה והארוחות, סכום הפיקדון, ושם הנציג בישיבה.

כל אחד מהנרשמים ממלא טופס מפורט בו הוא מציין את תאריכי נסיעתו, מספר הטלפון של הוריו, מאשר שעשה ביטוח רפואי ומצהיר כי לא יחזיק ברשותו מכשירי טכנולוגיה בעלי חיבור לאינטרנט. הנהלת הישיבה חותמת כי היא מאשרת את נסיעתו ותאריכיה של כל אחד מן התלמידים, והטפסים עוברים לנציג, לצד דמי פיקדון ושהות.

עם העברת הטופס מקבל כל נרשם את החוברת 'אני לדודי' המהווה הכנה רוחנית ראויה לקראת הנסיעה.

ערב תשרי:
מוקד הגעה, אישרור פרטים והשתכנות נעימה

החל מהגעת האורח הראשון לחצרות קדשנו נפתח מוקד פעיל של הרשמה ואישרור פרטים. המוקד ממוקם בקומת הכניסה של 'בית הכנסת אורחים' של ה'ועד' ברחוב יוניון, אליו מגיעים האורחים.
במוקד מתבצעת קבלת הבחור, נציגי הרישום עוברים על הפרטים ומוודאים שאין כל טעות, מעדכנים את הפרטים בתוכנה המסודרת, מוסרים לבחור את המפתח לדירתו, הוראות ההגעה ומידע על הצוות שלו במהלך החודש, ומעדכנים את הממונים על-כך שהוא הגיע, יחל מעתה להשתתף בסדרים והתוכניות, ויוכל להנות מחדר האוכל המרווח של ה'ועד'.

ב'ועד' מקפידים לשכן תלמידי כל ישיבה בדירה משלהם, בהם ישכנו רק הם, כשצוות מסודר מפקח שהכל מתנהל כשורה, הדירות נקיות, מסודרות ומטופחות, ושאין כל תקלות בגשמיות וברוחניות.

מכאן הדרך קלה לחודש של התעלות והתרוממות רוחנית, ניצול הזמן, וקבלת כוחות לכל השנה כולה.

COL ימשיך לעקוב ולדווח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.