מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשע״ו 18.09.2016

תושבים נערכים להפגנת תמיכה ברב הבלין ובבי"ד רבני חב"ד

לאחר קריאות הסתה ופשקווילים לצאת להפגנה גדולה נגד רב העיר קרית גת וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב משה הבלין, תושבי העיר מתארגנים להפגנת תמיכה ברב העיר ובבי"ד רבני חב"ד ● לפי בדיקת COL בחורי הישיבה בקרית גת לא ישתתפו בכל התארגנות, וימשיכו בלימודם ביתר-שאת ● המשטרה מצידה נערכת להפגנה  לדיווח המלא
תושבים נערכים להפגנת תמיכה ברב הבלין ובבי
(צילום אילוסטרציה: COL)

כפי שדיווחנו כאן אמש, פוזרו בירושלים ובבית שמש כרזות הקוראות להפגנה נגד רבה של קרית גת, שמתוכננת להיערך היום בשעות הצהרים המוקדמות.

הגדיל לעשות עיתון 'העדה' – בטאון 'העדה החרדית', שנתן גיבוי להפגנות המחאה מול ביתו של הרב הבלין, והוסיף מצידו כהנה וכהנה.

"הגדילו עשות אברכים טהורי לב שהגיעו לקריית גת למחות נגד ראש מוכרי הנשמות של מאות מבחורי חב"ד על החרפה הנוראה שהמיט עליהם, והלה הקים להקת יללת תנין כמיטב מסורת היח"צ בליווי גדודי החוטפים שצרו על המוחים ומנסים לשפוך עליהם כל חמתם במשפטים בל ידעום", כתב 'העדה'.

בקרב ציבור היראים לדבר השם בקרית גת, והחרדים לשלום רב העיר האהוד על כל שכבות הציבור, נערכים להפגנת תמיכה נגד מי שמבקשים לערער את שלוות העיר כולה, בהאשמות שווא, ולהפגין תמיכה ברב העיר ובבית דין רבני חב"ד.


בחורי הישיבה ימשיכו ללמוד כרגיל

עפ"י בדיקת COL, בחורי הישיבה בקרית גת קיבלו הוראה להמשיך בלימודם ביתר שאת וביתר עוז ולא לבטל את הסדרים בשום אופן. מה שפורסם על כוונה לצאת להפגנת תמיכה, מדובר בקהילות אנ"ש החרדים מכל החצרות, החרדים אל מול הנסיון הנואל להפר את שלוות העיר ולפגוע בחסידי חב"ד.

גורם בעיר קרית גת, מסר לנו כי "בחורי הישיבה לא היו מעורבים בשום עניין מלבד לימוד התורה והחסידות כפי רצון הרבי נשיא דורינו, כך זה היה תמיד, וכך זה יהיה גם הלאה."

בשיחה שנשא הרב הבלין בפני בחורי הישיבה, הזכיר את מה שכתוב "השכם והערב עליהם לבית המדרש והם כלים מאליהם" (גיטין ז ע"א), ושאין לבחורי הישיבה כל עסק מלבד תורתינו הקדושה - תורת חיים.

בתוך כך, המשטרה נערכת להפגנה אותה מתכננים מפיצי הפשקווילים בחוצות הערים החרדיות, כדי לשמור על הסדר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.