מערכת COL | יום ט' אלול ה׳תשע״ו 12.09.2016

שני סיפורים 'טריים' מבית חב"ד בכותל המערבי

בבית חב"ד בכותל המערבי רגילים לסיפורים כאלו, אך זה מרגש בכל פעם מחדש: קבוצת "שוטרים למען ישראל" מניו ג'רזי, מתוכם היו מספר יהודים שהניחו תפילין יחד, ונעמדו להצטלם ברקע הכותל, כמו גם היהודי שהניח תפילין, לראשונה לאחר 60 שנה  סיפורים מהכותל
שני סיפורים 'טריים' מבית חב

זה כבר הפך למוכר אבל עדיין מרגש כל פעם מחדש: הגיע יהודי מבוגר מפלורידה לכותל המערבי. מנהל בית חב"ד בכותל הרב יוסי הלפרין ניגש אליו ומציע לו להניח תפילין אך הוא מסרב בתוקף.

הרב הלפרין פונה אליו: מתי פעם האחרונה הנחת תפילין? - "בגיל 13..." התקבלה התשובה. "ובן כמה אתה היום", המשיך להקשות. "בן - 73..." "60 שנה לא הנחת תפילין, עכשיו זה הזמן ופה זה המקום לעשות את זה שוב", דיבר על ליבו. "חודש אלול, הכנה לראש השנה.

ומול החיוך של השליח, קשה לסרב... היהודי הפשיל שרוול והניח תפילין...

מספר הרב הלפרין ל-COL: "באותם רגעים, כבר היה לו קשה לעזוב. עם דמעות בעיניו הוא הודה לחב"ד על החוויה המדהימה שעבר – "אני מרגיש שנולדתי מחדש".

*

אל הכותל הגיעה קבוצה גדולה מניו ג'רזי, כחמישים שוטרים שפרשו לגימלאות, ונמצאים בארץ כאורחים של משטרת ישראל. גם הפעם ניגשו אליהם חסידי חב"ד, ושאלו באדיבות אם יש ביניהם יהודים. משהסתבר שכן ויש בקבוצה שישה יהודים, הם הניחו תפילין ונעמדו להצטלם ברקע הכותל...

*

הרב יוסי הלפרין פונה לכל השלוחים ליצור קשר דרך הוואצאפ למספר 0544-500-517 ולציין את שם השליח ומקום השליחות ע"מ שיוכלו לתאם ולשלוח ישירות יהודים שמגיעים לכותל מכל קצוות תבל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.