מערכת COL | יום ט' אלול ה׳תשע״ו 12.09.2016

פעילי חב"ד: חשמל באויר בערב חב"ד באשקלון

יותר מאלף אנשים ונשים מתושבי אשקלון השתתפו בערב חב"ד בהיכל התרבות באשקלון ● הערב הוא עוד אירוע בסדרת "ערבי חב"ד - כינוסי הקהל" שעורכים פעילי חב"ד ברחבי הארץ ● הערב כולו נסב סביב הנגינה החב"דית בניצוחו של האמן ר' שולי רנד ● "יצאנו אחרת משנכנסו" מעידים רבים מהמשתתפים ● ביום חמישי הקרוב: ערב חב"ד נוסף בהיכל התרבות בראשון לציון שנה  פעילי חב"ד
פעילי חב
"נפשי חמדה בצל ידיך לדעת כל רז סודך" ניחוחות של התוועדות חסידית התפשטו בחלל היכל התרבות באשקלון. הנוכחים נישאו על כנפי השירה החב"דית למחוזות של קודש והתעלות בניצוחו של האמן החסידי ר' שולי רנד.

בין הניגונים צפו המשתתפים במראות קודש מהיחידות המפורסמת למצויני צה"ל שחלה בסמיכות לחודש אלול. הרב מנחם מענדל ליברמן השליח הראשי לאשקלון, שנבצר ממנו להשתתף בגופו באירוע, נשא דברים מלהיבים בשידור לקהל המשתתפים. במרכז האירוע עלה לדוכן הנואמים הרב מנחם מענדל וולף, משלוחי הרבי לאשקלון, שבדבריו עורר את הקהל על מהותו של חודש אלול והקשר לנגינה החב"דית.

את הערב הנחה בכישרון רב כמיטב המסורת הרב פנחס מרטון משלוחי הרבי בקריית ביאליק שגם הנעים בנגינה על חליל-צד 'ואלך' חסידי.

ברגעי השיא ניתן היה לשמוע את הקהל המגוון שנכח באולם מצטרף לשירה בהתרגשות ניכרת. "התגובות החמות הרבות שמגיעות אחרי כל אירוע כזה מלמדות יותר מכל עד כמה הצימאון גדול בקהל הרחב לאמת של תורת החסידות" אומר הרב משה שילת.

על הפקת האירוע עמלו צוות פעילי חב"ד הרב מנחם מענדל דיסקין והרב שמואל רוזנשיין, יחד עם שלוחי הרבי לאשקלון הרב שמואל גרוזמן, הרב מנחם מענדל גרליק, הרב מנחם לוין, הרב משה פלס, הרב אריה פרוס והרב ישראל ארי' ליב רבינוביץ.

"השבוע אנו עורכים ערב חב"ד נוסף ביום חמישי הקרוב בהיכל התרבות בראשון לציון" אומר מנהל פעילי חב"ד הרב מנחם מענדל דיסקין "מי שמעוניין להזמין את שכניו ומכריו לאירוע מוזמן עדיין לעשות זאת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.