מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תשע״ו 09.09.2016

ישיבת ליובאוויטש באוקראינה הגיעה למשכנה החדש

ביום שני האחרון ב' אלול נפתחו באופן רשמי סדרי הישיבה ב'ישיבת ליובאוויטש באוקראינה' שזו השנה הרביעית לקיומה, ב"ה ● בוגרי שיעור ג' שהגיעו להישגים גבוהים ביותר והעפילו לישיבות גדולות המובחרות ביותר ברחבי תבל, פינו את מקומם לתלמידים החדשים והנרגשים שהגיעו מרחבי אוקראינה, מאירופה, ואף מארץ הקודש. למרות זאת בניין הישיבה שנשכר ע"י ההנהלה צר מהכיל את התלמידים שהתרבו ב"ה ונוצר צורך במקום חדש ומרווח, שיענה על צרכי הישיבה, והתוצאה אכן מדהימה  ישיבת ליובאוויטש באוקראינה
ישיבת ליובאוויטש באוקראינה הגיעה למשכנה החדש
בפאתי העיר דנייפרופטרובסק, על פני שטח עצום בגודלו שוכן בניין ענק בן שלוש קומות, ששימש בעבר את מכללת 'בית חנה' לבנות. הבניין שופץ בחדשים האחרונים בהשקעה כספית גדולה והינו כעת מפואר בכל קנה מידה. היכל הלימוד החדש, כיתות הלימוד וחדרי הפנימייה מרהיבי עין, ונוסף עליהם גם המקווה השוכן בבניין שהוקם בעלות עשרות אלפי דולרים.

בכנס הפתיחה, בהשתתפות הורי התלמידים, נשאו חברי הנהלתה הרוחנית של הישיבה, הרב חיים אהרן חזן והרב אליהו חפר דברים נרגשים בדבר התחדשותה של הישיבה שהגיעה למשכנה הקבוע, והתקווה והתפילה שההרחבה הגשמית תתרום להתחדשות ותוספת בלימוד ובתפילה בעז"ה .

הרב שמואל קמינצקי, הרב מאיר סטמבלר חברי הנהלתה הגשמית של הישיבה, הפליאו גם הם את הצלחתה של הישיבה בשנים האחרונות, ואת האוירה המיוחדת והיחס האישי והדואג המוענק לכל תלמיד, מה שדרבן את ההנהלה הגשמית לפעול להשגת המקום הקבוע והמפואר והביעו תפילה כי הישיבה תמשיך להעמיד תלמידים מובחרים, תמימים כדרוש לנחת רוח כ"ק אדמו"ר.

אין ספק שהתחדשותה והתפתחותה של הישיבה שזכתה להעמיד תמימים מובחרים בלימוד נגלה וחסידות ובעבודת התפילה, הינה בשורה של ממש לכלל אנ"ש חסידי חב"ד ובפרט לשלוחי הרבי בכל אתר ואתר המעוניינים בכל מאודם להעניק לילדיהם חינוך חסידי איכותי חסר פשרות.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.