מערכת COL | יום ה' אלול ה׳תשע״ו 08.09.2016

במעמד מפואר: חגיגת הכנסת ספר תורה במרכז הרפואי פוריה

במרכז הרפואי פוריה ציינו בטקס רב רושם את הכנסת ספר התורה שהובא למקום על ידי התורם בחודש אב ● במעמד הרבנים האזוריים, הנהלת המרכז הרפואי והנהלת ארגון חב"ד במרכז הרפואי שבצעירי חב"ד, הוכנס ספר התורה במחולות וריקודים ●  ספר התורה נותן מענה לצורך גדול, מאחר ועד כה לא החזיק בית הרפואה ספר תורה בבעלותו, והוא מצטרף לשורת פרוייקטים של חב"ד במרכז הרפואי  הכנסת ספר תורה
במעמד מפואר: חגיגת הכנסת ספר תורה במרכז הרפואי פוריה
צילומים: יוסי בלשניקוב
מזה תקופה שבבית הכנסת בבית הרפואה פוריה עמדו על הצורך בספר תורה, לאחר שהספר שהיה ברשותם בהשאלה הוחזר לבעליו. השליח במרכז הרפואי, הרב אליהו קרמר, היה זה שקישר את ההנהלה עם ארגון חב"ד במרכז הרפואי בראשות הרב משה שילת והרב לוי מנדלזון ש"תיווך" תורם שהגיע בגופו בחודש אב להכניס למקום את ספר התורה.

היום נערכה חגיגת הכנסת ספר התורה, בשמחה ובריקודים, בהשתתפות רבני האזור הרב שלמה דידי רב אזורי עמק הירדן, הרב עמוס שושן רב ישובי רכס הפוריות, הרב פנחס פרנקל רב משרד הבריאות ונציגי שלוחי הרבי במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ.

הנהלת המרכז הרפואי, בראשות המנהל דוקטור ארז און והמנהל האדמיניסטרטיבי מר שמעון סבח, הודו בחום על הסיוע, כאשר הם מציינים את פעולותיו של הרב קרמר במרכז הרפואי במהלך השנה, פעולות שמוסיפות אור וחום למאושפזים ומשפחותיהם ולאנשי הצוות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.