מערכת COL | יום ד' אלול ה׳תשע״ו 07.09.2016

הולכות ונשלמות עבודות השיפוץ והחידוש בבית צעירי חב"ד

בימים אלו הולכות ונשלמות עבודות השיפוץ והחידוש בצעירי אגודת חב"ד באה"ק בסיוע הנגיד הרב יוסף יצחק שטרנברג שנרתם להרחיב ולהעצים את פעילות חבד באה"ק ● בעבודות החידוש הושקעה חשיבה רבה, וצבעי המבנה הותאמו לצבעי המיתוג הייחודיים של צעירי אגודת חב"ד שכבר הוטמעו בכל החומרים הרבים היוצאים לאור  עבודות השיפוץ והחידוש בבית צעירי חב"ד
הולכות ונשלמות עבודות השיפוץ והחידוש בבית צעירי חב
צילום: COL
עם התגייסותו של הנגיד הרב יוסף יצחק שטרנברג להעצים ולהרחיב את פעילות חבד באה"ק ולשמור מכל משמר על הסדר שקבע הרבי, הושלמו בימים אלו עבודות שיפוץ וחידוש נרחבות בבנין שבכפר חב"ד לצד הערכות לתנופת פעילות גדולה גם בחודש החגים הבעל"ט.

"בית צאגו"ח" בכפר חב"ד, השוכן בכניסה לכפר חב"ד ומקבל את פני כל הבאים בשעריו, הינו המוקד המרכזי ממנו מתוכננות ומתבצעות כל הפעילויות השוטפות במהלך השנה כולה ולקראת מועדי ישראל. אין שליח בארה"ק שלא פוקד את המקום לעיתים תכופות, אם כדי לקבל את החומרים המופקים, ואם בכדי להיפגש בנושאים שונים עם ההנהלה וראשי האגפים.

בחודשים האחרונים החל לפעול בבניין, גם אולם מדיה ייחודי שמארח ימי עיון וכנסים לשלוחים והשלוחות ובמגוון רחב של תחומים ונושאים. כל אלו יחד הופכים את הבניין לאבן שואבת ולמוקד הפעילות המרכזי של פעילות השלוחים בארה"ק.

כאמור, הולכות ומסתיימות בימים אלו, עבודות החידוש של הבניין, כאשר גם בתחום זה, הושקעה חשיבה רבה וצבעי המבנה הותאמו לצבעי המיתוג הייחודיים.

כבר בכניסה לכפר חב"ד נראה המתחם המחודש של הבניין, מרשים ביופיו בצבעי המיתוג והשיפור שעבר כל המתחם, בכל זרועות הפעילות הרחבה שב"ה מספק מידי יום ושבוע, וסביב כל ימות השנה, מגוון גדול של פעילויות של חב"ד באה"ק.

הרב יוסף יצחק אהרונוב קורא לציבור אנ"ש חסידי חב"ד להצטרף ולהשתלב בכל מגווני הפעילויות ומבצעי הרבי ולסייע לשלוחים מנהלי בתי חב"ד באה"ק בכל המצטרך ולפעול כאיש אחד בלב אחד להגברת הפעילויות והרחבתם כרצונו הקדוש של הרבי ולזכות בברכותיו הקדושות לכל הפועלים והמסייעים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.