מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשע״ו 01.09.2016

משפחת חב"ד חולון חגגה את התפתחות המוסדות

ביום שלישי, כ"ו מנחם אב, חגגו יחד משפחת חב"ד חולון וידידי המוסדות את התרחבות עולם השליחות, התפתחות המוסדות וקהילת חב"ד בחולון * באירוע החגיגי והמרשים, השתתפו זה לצד זה, 21 השלוחים בשכונות, מנהלי המוסדות, צוות המחנכים והמחנכות, הגננות והסייעות של חב"ד חולון יחד עם ידידי המוסדות המלווים ומסייעים לארוך כל השנים לפיתוח והרחבת המוסדות.
משפחת חב
צילום: איציק בליניצקי
ביום שלישי, כ"ו מנחם אב, חגגו יחד משפחת חב"ד חולון וידידי המוסדות את התרחבות עולם השליחות, התפתחות המוסדות וקהילת חב"ד בחולון.

באירוע החגיגי והמרשים, השתתפו זה לצד זה, 21 השלוחים בשכונות, מנהלי המוסדות, צוות המחנכים והמחנכות, הגננות והסייעות של חב"ד חולון יחד עם ידידי המוסדות המלווים ומסייעים לארוך כל השנים לפיתוח והרחבת המוסדות.

בסמליות מרגשת נערך האירוע באשכול הגנים החדש, ובכך הפך למעמד חנוכת הבית וציון פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך.

המעמד נפתח בקביעת המזוזה על ידי הרב הראשי לחולון, הרב הגאון אליהו יוחנן גורארי' שליט"א, אשר בדבריו ציין את הברכה המיוחדת שרואים בהצלחה למעלה מדרך הטבע בהתפתחות המוסדות ועבודת השלוחים בעיר, וכל זאת הודות לברכותיו של הרבי והעבודה המשותפת באהבה ואחדות אמיתית.

הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד המרכזי, הקריא את מכתבו של הרבי שנשלח לשלוחים הראשונים לחולון לפני כ"ח שנים, לרגל שנת הקהל, ואשר המסר שלו אקטואלי לימינו אלה, ולאחר מכן ערך קבלת פנים לשלוחים החדשים – הרב בעריש ביר ורעייתו לשכונות גרין ועם והרב דובער בלינוב ורעייתו לשכונת רסקו ב',

יו"ר המוסדות, הרב דוד גורארי' אמר כי ההצלחה של חב"ד חולון מורכבת מעבודת קודש, ביגיעה ובהשקעה עצומה של 21 שלוחים מוכשרים, 34 מחנכים ומחנכות מסורים, 32 מלמדים, גננות וסייעות מובחרות, יחד עם מנהלים משקיענים ואיכפתיים. "כל אלה יחד מרכיבים את הפאזל של ההצלחה שאנו רואים לנגד עיננו".

באופן ספונטני ביקשה גב' נסמינאן את רשות הדיבור ושיתפה את הציבור במהפך שהתחולל בחייה מאז שגרה בסמיכות לגן חב"ד, ובעקבות התרשמותה החיובית רשמה את הילדים להתחנך במקום. "מאז המשפחה כולה חזרה בתשובה והתחלנו לקיים חיים מלאים של תורה ומצוות, והכל בזכות הצוות המסור והגישה המיוחדת של חב"ד"....

הרב הגאון יוסף צבי סגל, ראש כולל "צמח צדק" בירושלים, העלה על נס את השמחה הניכרת על פני המשתתפים, שחשים כי זו שמחה פרטית של כל אחד ואחת, וכל זאת הודות להשקעה יום יומית בחינוך הילדים ובפיתוח המוסדות.

אורח הכבוד, הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, רב קהילת חב"ד ברחובות וסגן מזכיר בית דין רבני חב"ד, נשא דברים נלהבים על המשימה והאחריות לתת לכל ילד וילדה את החינוך הטוב ביותר, באמצעות אכפתיות, סבר פנים יפות וחינוך לערכים אמיתיים.

במהלך נאומו חשף הרב גלוכובסקי התייחסות מיוחדת של הרבי לציור של ילדי הגן ושיתף את הציבור בסיפור מרתק של נפש יהודית שהתעוררה אצל הוריו בטורנטו, בזכות החינוך החב"די שקיבל בגיל הרך. "אסור לנו לפספס אף ילד ואין לנו אפשרות לאבד אף רגע", קבע הרב.

המנחה, הרב דב הלפרין, בחן המיוחד לו עורר את הקהל ליטול חלק גם בממונם בפיתוח והרחבת המוסדות. ואכן, הקהל נענה בשמחה, והרים את תרומתו למען מוסדות חב"ד, אשר משמשים, בין היתר, את ילדיהם הגשמיים והרוחניים של השלוחים וצוות ההוראה.

הערב נחתם בהתרגשות והתוועדות מיוחדת של "שבת אחים גם יחד", יחד עם החלטות טובות מעשיות להמשך עבודת השליחות בתנופה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.