מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשע״ו 01.09.2016

עם מנהל חדש: נפתחה שנת הלימודים החדשה בצפת

בבוקרו של יום פתיחת שנת הלימודים החדשה תשע''ז בתלמוד תורה "אור מנחם" בצפת, ועם כניסת התלמידים בשערי הת''ת קיבלם במאור פנים המנהל החדש של הת''ת הרב מרדכי ידגר בברכת בוקר טוב והצלחה רבה בשנה החדשה, מלווה בממתקים עם פתק מיוחד לשנה טובה ומתוקה, לאחר מכן נכנסו התלמידים לכיתות להכרות עם המחנכים החדשים ותפילת שחרית  נפתחה שנת הלימודים החדשה בצפת
עם מנהל חדש: נפתחה שנת הלימודים החדשה בצפת
צילום תמונות: לוי'ס

בבוקרו של יום פתיחת שנת הלימודים החדשה תשע''ז בתלמוד תורה "אור מנחןם" בצפת, ועם כניסת התלמידים בשערי הת''ת קיבלם במאור פנים המנהל החדש של הת''ת הרב מרדכי ידגר בברכת בוקר טוב והצלחה רבה בשנה החדשה, מלווה בממתקים עם פתק מיוחד לשנה טובה ומתוקה, לאחר מכן נכנסו התלמידים לכיתות להכרות עם המחנכים החדשים ותפילת שחרית. 

בבוקר, נערך טקס קביעת מזוזות במבנה החדש שהוקצה לת''ת עם גדילת מס' התלמידים השנה, כ550 תלמידים כן ירבו.

לטקס הגיעו ראש העיר מר אילן שוחט ופמליתו ביחד עם מנהל מחלקת החינוך מר מוטי כהן וסגן ראש העיר ונציג חב''ד בעירייה הרב משה אוחיון שהשקיע רבות עם מאמץ גדול על מנת שהמבנה החדש יהיה מוכן לפני תחילת שנת הלימודים.

לאחר מכן התקיים כנס מיוחד לכבוד היום הראשון ללימודים, את הכנס הנחה בטוב טעם: רכז חינוך חברתי חסידי של הת''ת הרב לוי ליבעראוו שאחראי על כל הווי ופעילות הת''ת, בנוסף בירכו את התלמידים: מנכ''ל המוסדות הרב שנ''ז אליהו הנדל, ראש העיר וסגנו, מפקח מטעם משרד החינוך והמנהל החדש הרב מרדכי ידגר.

במהלך הכנס קיבלו במאור פנים ובמחיאות כפיים את התלמידים החדשים מכל הכיתות ובמיוחד תלמידי כיתות א' שהשנה גדלו במספרם כן ירבו! וכן את המורים החדשים שהצטרפו למשפחת אור מנחם חב''ד צפת המורים: הרב ישראל נח פרידמן, הרב אברהם הורביץ.

בסיום הכנס הוזמנו תלמידי כיתות א' לשגר משאלה לבורא העולם שיהיה לנו שנה טובה ומצלחת ושילח לנו את הגאולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.