מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תשע״ו 30.08.2016

בריכת הסולטן: פריד ריגש והקפיץ את קהל האלפים ● גלריה

קבוצת 'בשבע' חגגה את מופע הקיץ השנתי עם אברהם פריד שאירח את אריאל זילבר וחנן בן ארי על במת בריכת הסולטן. אברהם פריד ריגש והקפיץ את קהל האלפים . במופע הענק השתתפו אלפים, ביניהם ידידי וקוראי העיתון, מנהלי משרדי הפרסום הדתיים והחרדיים, לקוחות, חברי כסת, רבנים ואישי ציבור  פריד ריגש + צפו: אברהם פריד מארח את חנן בן ארי
בריכת הסולטן: פריד ריגש והקפיץ את קהל האלפים ● גלריה
צילום: ישראל ברדוגו
קבוצת בשבע חגגה בתחילת השבוע את מופע הקיץ השנתי עם אברהם פריד, חנן בן ארי ואריאל זילבר בבריכת הסולטן. כמו בעבר ריגש פריד והקפיץ את קהל האלפים הנרגשים בשירים בהפקה חדשה מתוך האלבום - "אוצר של יראת שמים" וביצע שירים ישנים וחדשים. הניצוח הניהול המוסיקלי נעשו כמידי שנה בידי יובל סטופל.

על הבמה המרהיבה ארח אברהם פריד את חבריו לדואטים מיוחדים. חנן בן ארי שר איתו את "אמא" המרגש, ואריאל זילבר את "תן לי כוח" הישן והטוב. הוא שלח גלים של נוסטלגיה כשניגן לבד על הבמה את "אגדה יפנית". מתחם ההופעות נדלק לגמרי כשבן ארי ביצע את "תותים" הפופולארי.

במופע הענק השתתפו למעלה מ 6500 איש, ביניהם ידידי וקוראי העיתון, מנהלי משרדי הפרסום הדתיים והחרדיים, לקוחות, שרים, חברי כנסת, רבנים ואישי ציבור. כאלפיים איש נוספים נותרו מחוץ למתחם לאחר שלא נותרו כרטיסים עבורם. ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ברך את אלפי המשתתפים, חזר על חיבתו לעיתון בשבע ולציבור הקוראים. קודם לכן, כמיטב המסורת השנתית, התכנסו אורחי קבוצת בשבע לקוקטייל מסורתי במסעדת אקליפטוס בחוצות היוצר, שם הוענק אות החזון והמעש למר אלחנן גלט, מנכ"ל, ולאבי שחר- סמנכ"ל הכספים של רשת ישיבות בני עקיבא. המקום עוצב ברוח כותרות מדורי העיתון בעיצובה של שמרית שמח.

באירוע ההצדעה המקדים באו לברך: השרים, גלעד ארדן. נפתלי בנט, אורי אריאל, אופיר אקוניס, איילת שקד וסגני השר אלי בן דהן וציפי חוטובלי. רבה הראשי של ירושלים הרב אריה שטרן והרב אליעזר מלמד. ראשי המועצות: מלאכי לוינגר מקרית ארבע, דוידי פרל מגוש עציון ושי אלון מבית אל. ממשרדי הפרסום המגזריים: אורן אלימלך, אבי לרנר, יהודית יפרח, דנה בריל, ישראל גולדברג, שי חגואל, שעיה וריקי איצקוביץ'.

צפו: אברהם פריד מארח את חנן בן ארי


משתתפים: אברהם פריד,
ניהול מוזיקלי: יובל סטופל
הפקה: במה כהלכה - אלי יזראלביץ' דני קייזלר,
יובל סטופל, ו"בשבע"
יח"צ: קוביס
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.