מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״ו 28.08.2016

ומלאה הארץ מועדונים: פותחים שנה ביום הערכות מרתק

השליחות והמדריכות המפעילות את "מועדוני המעשים הטובים" ברחבי ארץ הקודש; ממטולה ועד אילת, מתרגשות לקראת יום היערכות ופתיחת שנת הפעילות החדשה, שיתקיים בע"ה ביום שלישי הקרוב כ"ו מנחם-אב, בכפר חב"ד  לדיווח מלא
ומלאה הארץ מועדונים: פותחים שנה ביום הערכות מרתק
השליחות והמדריכות המפעילות את "מועדוני המעשים הטובים" ברחבי ארץ הקודש; ממטולה ועד אילת, מתרגשות לקראת יום היערכות ופתיחת שנת הפעילות החדשה, שיתקיים בע"ה ביום שלישי הקרוב, כ"ו מנחם-אב, בכפר חב"ד.

בכ-180 מועדונים נפגשים מדי שבוע מעל 3,300 ילדים כ"י, לשעת לימוד, משחק, סיפור ויצירה המשולבים בשירה והמון שמחה חסידית.

כל שליח שעומד בקריטריונים, זכאי לקבל תוכנית שנתית מפורטת ערוכה על ידי צוות דידקטי מיומן ומסור, ואליה נלווים רעיונות ליצירות, חומרים ואביזרי עזר. כל שנותר למדריכות לעשות זה להעביר את הפעילות בחיות ואהבה.

בשבוע האחרון קיבלו מפעילי המועדונים מסרון ובו קטעים נבחרים משיחותיו ומכתביו של הרבי, בהם הרבי פונה אל המדריכים והמדריכות ב'מיטוואך שעה' (מוסד ה'של"ה' שנוסד על ידי הרבי הקודם בארה"ב), דורש מהם ומעודד אותם בהכירו בחשיבות הכי נעלה של תפקידם. "ידוע ההשתדלות של מו"ח בהקמת של"ה... בשביל זה אין לחסוך בטרחה ויגיעה"... ובמקום נוסף כותב נשיא הדור: "... אליכם המדריכים והמדריכות הנני קורא, שימו לבבכם על האחריות הגדולה המוטלת עליכם ועמה הזכות הכי גדולה".

הרבי מרומם ומעצים את המדריכים, אך מורה להם גם את מידת ההשקעה שצריכה לבוא עם הזכות הנפלאה. הרבי גם מבקש לערוך אסיפות עבור המדריכים, וזו אכן הכוונה ביום ההיערכות הקרוב, למלא את רצונו הקדוש ולהעניק למדריכות כלים מעשיים, בנוסף להחדרת חיות והתלהבות.

בתוכנית יברך יו"ר המועדונים הרב הרצל מנחלת הר חב"ד את המדריכות והשליחות.

בתוכנית המרתקת שולבו הרב שניאור אשכנזי שיסביר על עוצמת הילדים בדורנו המיוחד, הרב בנימין וילהלם ילמד על הפלסטלינה בעבודת החינוך והשליחה הגב' מושקא לרנר תערוך סדנת התמקצעות פעילה.

כל אלו בנוסף להנחיות, הצגת הנושא השנתי והכיבוד הגשמי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.